Bij gevallen als dat van WJ helpt het natuurlijk wel degelijk

Dat is wel het beste, maar ook het meest tijdrovende, en daarom dat veel mensen de stappen polijsten en glazen overslaan. Ook al brengen die juist de "natte" glans terugmossel schreef:Ik had begrepen dat je na het kleien altijd moest polijsten door "micro marring" daarna een glaze en dan wax ? maar je kan dus ook kleien en daarna waxen?
laatste... WJ likes bumperkleving....GreyCooperS schreef:Op de 1 na laatste foto? nog rest druppels of steenslag?
Ben benieuwd of je de shampoo wat vindt. Ben er persoonlijk wel weg van...ParklaneS schreef:Nou gaat wel goed komen denk ik zo :
En mooi weer gaat ook goed komen
Kom zaterdag maar naar weert - mag je mijn laatste blok Meguiars klei voor nop hebben, kun je hier lopen poetsen. Koen komt ook deze kant op om te sleutelenBMX schreef:Waar koop je eigenlijk de klei?
En dan bedoel ik niet een webshop met een levertijd van 3weken maar gewoon een winkel waar ik kan binnenstappen ;-)
Zaterdag ist mooi weer en zondag wil ik pronkenhahaha
Duss.. iemand die weet of er in de buurt van Nijverdal iets te halen is?
Pica's!!!BMX schreef:Ben opt moment in de buurt van Nijverdal.. schoonouders hè
Anders was ik wel ff een stukje vlaai komen eten komen poetsen
[EDIT]
Ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is en op de site van meguiars website gezocht naar dealers.. heb me een mooi setje gekocht met 160gram klei, handdoek en een soort van snelwax..
Ben hard aant werk geweest en morge kan iedereen t eindresultaat zien
Onze sponsors