Ga eerst in de wax zetten morgen.
Mequiars zijn ook fijne producten, over de Quick clay kit zorg dat je auto echt al goed schoon is voordat je gaat kleien anders krast dat idd erg.Phantom schreef:Zelf gebruik ik altijd Meguiars producten. Vind het allemaal goed spul en nog voor een redelijke prijs.
Het enige waar ik niet positief over kan zijn is de Quick Clay Starter Kit, deze maakt bij het geringste vuil klinke krassen! Echt een dikke afrader dus!
Voor de rest heb ik nog geen problemen gehad met andere producten, valt wel op dat er overal een parfum in zit wat er zoet ruikt.
Ik had hem ook goed schoongemaakt maar toch kraste het. Ik denk eerder dat het een product is waarvoor je eerst een paar uur moet voorbehandelen voordat je het daadwerkelijk goed kan gebruiken naar mijn mening.PimNoordhof schreef:Mequiars zijn ook fijne producten, over de Quick clay kit zorg dat je auto echt al goed schoon is voordat je gaat kleien anders krast dat idd erg.Phantom schreef:Zelf gebruik ik altijd Meguiars producten. Vind het allemaal goed spul en nog voor een redelijke prijs.
Het enige waar ik niet positief over kan zijn is de Quick Clay Starter Kit, deze maakt bij het geringste vuil klinke krassen! Echt een dikke afrader dus!
Voor de rest heb ik nog geen problemen gehad met andere producten, valt wel op dat er overal een parfum in zit wat er zoet ruikt.
Stel je ook even voor in het Who are you topic word altijd even op prijs gesteld.
Het kleien ís juist zélf een voorbehandeling. Denk toch dat het ergens in de methode fout gaat, want ik heb zowel de Caly kit van Meg's gebruikt alsook andere claykits, maar nooit krastte het.Phantom schreef: Ik had hem ook goed schoongemaakt maar toch kraste het. Ik denk eerder dat het een product is waarvoor je eerst een paar uur moet voorbehandelen voordat je het daadwerkelijk goed kan gebruiken naar mijn mening.
Volgens Mequiar moet je ervaar de auto wassen. Dit versta ik onder voorbehandeling. (Ik begrijp wat je bedoeld hoor)frankie schreef:Het kleien ís juist zélf een voorbehandeling. Denk toch dat het ergens in de methode fout gaat, want ik heb zowel de Caly kit van Meg's gebruikt alsook andere claykits, maar nooit krastte het.Phantom schreef: Ik had hem ook goed schoongemaakt maar toch kraste het. Ik denk eerder dat het een product is waarvoor je eerst een paar uur moet voorbehandelen voordat je het daadwerkelijk goed kan gebruiken naar mijn mening.
Onze sponsors