Pagina 1 van 2
RICA Dynorun (MAHA)
Geplaatst: 23 okt 2007, 09:54
door Ferdinand
Beste Miniliefhebbers,
Aanstaande donderdag ga ik naar RICA (Wateringen) voor een Dynorun. Ik doe dat met opzet bij een ander om weer eens wat te kunnen vergelijken. Ik zal de sheet natuurlijk posten hier in deze topic. Is wel interesant, bij Beek heeft mijn Mini 227pk/260Nm, bij Fredriks 202pk/231 Nm (<dat koppel moet je volgens Fredriks met een korrel zout nemen). Nu eens kijken, want RICA meet met een MAHA bank. Volgens insiders is dat 'de Bank' (he, waar ken ik dat van..), deze staat erg ongunstig bla, bla, bla.. Tja, waarom staat een vermogensbank niet gewoon goed, vraag ik mij dan af? Ok, resultaten volgen.
Gr. Ferdinand
p.s. meting is goedkoper dan bij Beek!
Geplaatst: 23 okt 2007, 11:53
door frankie
Veel plezier bij Roel

Geplaatst: 23 okt 2007, 11:57
door Peter
Of misschien is Dick er wel. Afgelopen weekend is zaterdag de Opel club er geweest en zondag de Nissanclub.
Er was ook een Primera met een turbo bij die bij Beek getuned/afgesteld is dus dat resultaat kunnen we ook 'vergelijken'.
Geplaatst: 23 okt 2007, 12:00
door frankie
Ach geloof niet dat Beek en Rica water en vuur zijn

Die samenwerking is meer dan behoorlijk.
Geplaatst: 23 okt 2007, 12:30
door Hans
Ben benieuwd! En idd Beek en Rica werken veel samen..
Geplaatst: 23 okt 2007, 17:49
door Wint
Hans schreef:Ben benieuwd! En idd Beek en Rica werken veel samen..
Heb je daar ook aandelen Hans?

Geplaatst: 23 okt 2007, 20:19
door Ferdinand

Deze gaat ook op de bank, zaterdag bij Fredriks.
Geplaatst: 23 okt 2007, 20:20
door Hans
Ben jij dat nou? Ja toch.. gave foto

Geplaatst: 23 okt 2007, 20:29
door Ferdinand
Hans schreef:Ben jij dat nou? Ja toch.. gave foto

Ja ben ik, deze foto is genomen op Circuit Zandvoort. 110 pk achterwiel. Er zijn tegenwoordig natuurlijk extremere motorfiesten, maar er zijn maar heeel weinig mensen die daar verantwoord mee om kunnen gaan. Je ziet op circuitdagen dat ik met deze motorfiets (783cc V4, fenomenaal geluid), die zware jongens (1000 CC 170pk) kan bijhouden door de 'rolsnelheid' van je motor gewoon heel hoog te houden. Het V-blok zorgt voor een hele brede powerband, i.t.t. 4 in lijn, die je heel hoog in de toeren moet houden.
Ja Hans, is dat niet wat voor jou?
o ja, nog even dit:
0-100: 3,1 sec.
0-200: 8,9 sec
tussenacceleraties: nooit gemeten, gaat gewoon loeihard, flink aan het stuur hangen
top: iets van 250 of zo
Geplaatst: 23 okt 2007, 21:31
door kamiel
Ferdinand schreef:
Deze gaat ook op de bank, zaterdag bij Fredriks.
Volgende keer wel met het knietje aan de grond he

Geplaatst: 23 okt 2007, 22:46
door Hans
Geef mij maar dit:
Ook best snel

Geplaatst: 24 okt 2007, 09:45
door Ferdinand
ha hans, is dat ding van jou??
Geplaatst: 24 okt 2007, 09:53
door Hans
Yep!

Sprintje trekken?
Geplaatst: 24 okt 2007, 10:55
door Ferdinand
donkerfort?
Geplaatst: 24 okt 2007, 11:56
door Hans