Iemand al dit pakketje op ze auto zitten ? (Alta Twurbo)
http://www.coasttocoastusa.com/zencart/ ... ucts_id=88
400PK met je S ?
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: 400PK met je S ?
Ben nog steeds aan het proberen om het op de weg te krijgen. Zit nu al sinds december 2006 zonder mini, wachten op een oliekoeler en ECU afstelling.norman schreef:Iemand al dit pakketje op ze auto zitten ? (Alta Twurbo)
http://www.coasttocoastusa.com/zencart/ ... ucts_id=88
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk dat je even laat horen hoe het er mee gaat Zeilboot. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die erg geïnteresseerd zijn in je project, en ik ben er zeker één van.
Jij hebt toch de Alta kit? Probleem is de ECU als ik het goed begrepen heb? Het is moeilijk om de motor goed te laten lopen met de standaard ECU. Berry van Elk heeft om die reden dacht ik een geheel nieuw motormanagement genomen.
Jij hebt toch de Alta kit? Probleem is de ECU als ik het goed begrepen heb? Het is moeilijk om de motor goed te laten lopen met de standaard ECU. Berry van Elk heeft om die reden dacht ik een geheel nieuw motormanagement genomen.
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Probleem is dat ik wel de MINI als MINI wil gebruiken en niet als race auto. Dus airco, knipperlichten etc. Een nieuw motor managementsysteem kan nog niet alles overnemen. (Ik ben met Motec bezig geweest).
@Sid: ik zag dat jij ook niet hebt stil gezeten met de MINI. Ziet er goed uit.
Ja de Alta kit. Problemen met de olie temperatuur, loopt op tot 120 graden, problemen met de afstelling. Elke 100 km sneuvelt er wel iets (Spruitstuk, compressor etc).Berthil schreef:Leuk dat je even laat horen hoe het er mee gaat Zeilboot. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die erg geïnteresseerd zijn in je project, en ik ben er zeker één van.
Probleem is dat ik wel de MINI als MINI wil gebruiken en niet als race auto. Dus airco, knipperlichten etc. Een nieuw motor managementsysteem kan nog niet alles overnemen. (Ik ben met Motec bezig geweest).
@Sid: ik zag dat jij ook niet hebt stil gezeten met de MINI. Ziet er goed uit.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ zijlboot
Je bent me net voor, ik was van plan je even een mailtje te doen over je Turbo kit.
Veel problemen zo te horen...
Jammer, je hebt inderdaad je Mini om in te rijden, het liefst ook dagelijks natuurlijk.
Hier nog eentje!Berthil schreef:Leuk dat je even laat horen hoe het er mee gaat Zeilboot. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die erg geïnteresseerd zijn in je project, en ik ben er zeker één van.
Je bent me net voor, ik was van plan je even een mailtje te doen over je Turbo kit.
Veel problemen zo te horen...

Jammer, je hebt inderdaad je Mini om in te rijden, het liefst ook dagelijks natuurlijk.
Save a tree, eat a beaver

- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Niet voor de airco e.d.
Er bestaat de mogelijkheid om via een extra kabelboom te werken, maar dit is ook voor de meest basale funkties.werner schreef:Kun je niet alleen de computer van de motor veranderen en de rest gewoon via de normale ECU laten lopen.
Misschien heeft beek hier wel een oplossing voor
Niet voor de airco e.d.
Met de turboset is het ondertussen halfjaarlijks rijdenwint schreef:Jammer, je hebt inderdaad je Mini om in te rijden, het liefst ook dagelijks natuurlijk.

Onze sponsors