Heey!,
Ik heb vorige week n aanrijding gehad er is iemand achterop geklapt bij mij:(
Nu had ik n john cooper works uitlaat maar die kan ik nu gratis laten vervangen omdat er een scheurtje in zit.(misschien later in de verkoop!)
mijn vraag welke uitlaat raden jullie aan, bij de works uitlaat was ik zeer tevreden over het geluid! alleen kan ze nergens nieuw vinden, welke andere uitlaat is vergelijkbaar en dan het liefst de snelste.
(alleen laatste stuk dus vanaf de de versnellingspook globaal gezien), dus niet het spruitstuk.
Alvast bedankt!
mvg Emile
Welke uitlaat onder mijn R53
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welke uitlaat onder mijn R53
Mocht je de workspijp verkopen let me know..
Als je op zoek bent naar een vervange die gelijk waardig is raad ik je de Milltek aan die lijkt er kwa pasvorm ook het meeste op
Groet frenk
Als je op zoek bent naar een vervange die gelijk waardig is raad ik je de Milltek aan die lijkt er kwa pasvorm ook het meeste op
Groet frenk
burn rubber not your soul

- Emile
- Nieuw Lid
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Emile,
het mooiste zal natuurlijk gewoon weer een Works uitlaat zijn, volgens mij zijn deze gewoon los te bestellen bij de BMW. ( uitlaat bestaat uit verschillende onderdelen met verschillende onderdeel nummers) dus je kunt gewoon het beschadigde deel los bestellen en vervangen.
het mooiste zal natuurlijk gewoon weer een Works uitlaat zijn, volgens mij zijn deze gewoon los te bestellen bij de BMW. ( uitlaat bestaat uit verschillende onderdelen met verschillende onderdeel nummers) dus je kunt gewoon het beschadigde deel los bestellen en vervangen.
- Emile
- Nieuw Lid
Bericht
hee koosie. bedankt;)
ja daar hoop ik ook op! maar wil als ze opbellen graag meteen een vervangende uitlaat kunnen aanbieden om alles een beetje te laten opschieten want rij nu met n beschadigde achterkant..
playmini? zijn veel gb dus n goede uitlaat? wat zijn nog meer goede opties?
ja daar hoop ik ook op! maar wil als ze opbellen graag meteen een vervangende uitlaat kunnen aanbieden om alles een beetje te laten opschieten want rij nu met n beschadigde achterkant..
playmini? zijn veel gb dus n goede uitlaat? wat zijn nog meer goede opties?
Onze sponsors