Hoe kan ik zelf de koppeling ontluchten van mini one R50 diesel?
heb een nieuw pompje gestoken voor koppeling en kan nu bijna geen versnellingen meer nemen ,
hoe ontlucht ik zelf het koppelings systeem of de koppeling .
alvast bedankt.
Koppeling ontluchten Mini R50 diesel
- fabke
- Leerling Mini lid
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jezelf voorstellen in het daarvoor bedoelde topic wordt idd erg gewaardeerd.
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? er zijn namelijk al meerdere topics over het ontluchten van de koppeling...
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? er zijn namelijk al meerdere topics over het ontluchten van de koppeling...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Onderaan bij versnellingsbak zit een (meen ik) hulpcilinder, die moet je eerst comprimeren voor je de koppeling ontlucht, zorg dat het tankje van de remvloeistof goed genoeg gevuld is, want hij zuigt de vloeistof van de bovenzijde van het tankje aan. Even opletten dus.
Ohja, ook welkom
Ohja, ook welkom
- fabke
- Leerling Mini lid
Bericht
Ja , maar hoe ontlucht ik de koppeling , dat is mijn grootste probleem , dat niemand kan zeggen hoe je precies een koppleing van mini ontlucht.
Het is door vervanging van deze cylinder onderaan dat ik nu lucht heb in mijn koppeling en kan bijna of geen versnellingen maar nemen.
Het is door vervanging van deze cylinder onderaan dat ik nu lucht heb in mijn koppeling en kan bijna of geen versnellingen maar nemen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet wat gebruiken om de hulpcilinder ingedrukt te houden bij ontluchten anders blijft er daar lucht in de knik zitten. MINI heeft daar een speciaal stuk gereedschap voor maar je kan ook zelf wat knutselen met twee draadstangen en een metalen strip.
Onze sponsors