Supersprint spruitstuk cooper

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
coendek
Stoepsleutelaar

Supersprint spruitstuk cooper

17 nov 2006, 11:24

Ik heb eigenlijk maar 1 simpele vraag!

Hoe moeilijk/makkelijk is het om een spruitstuk te vervangen?

Ik heb namelijk zo'n supersprint spruitstuk en catvervanger gekocht en wil ff weten hoe grote klus het is..

thanks

coen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2006, 13:36

Heb je een cat vervanger..? Heb je er oordoppen bij besteld?!.. Kom anders maandagmiddag even naar Den Haag dan gaan we ook een supersprint met cat plaatsen.. kan je even spieken hoe het moet.. is niet zo moeilijk maar een brug is wel makkelijk. (kan je gelijk je OMP veerpootbrug meenemen die ik hier nog heb staan)
coendek
Stoepsleutelaar

17 nov 2006, 14:01

helaas is mijn auto maandag nog niet klaar... maar inderdaad catvervanger.. ben benieuwd..

als nou iemand ff pics maakt :wink:

cheers

coen
miniracer
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Supersprint spruitstuk cooper

17 nov 2006, 14:51

coendek schreef:Ik heb eigenlijk maar 1 simpele vraag!

Hoe moeilijk/makkelijk is het om een spruitstuk te vervangen?

Ik heb namelijk zo'n supersprint spruitstuk en catvervanger gekocht en wil ff weten hoe grote klus het is..

thanks

coen
ik heb een obx spruistuk (exacte kopij van SS naar het schijnt) liggen en een originele cat.

Deze moeten ook nog geplaatst worden door een goede vriend maar ik wacht ermee tot na de keuring volgende maand. Sommigen zeggen dat ze de stukken op de keuring toch niet zullen zien zitten , maar ja ik heb liever nog een beetje geduld zodat ik het risico liever niet neem.

anyway hier heb je een how to link... en als iemand iets van mechaniek kent is het simpel. En laat je zeker niets wijs maken door garagisten die zeggen dat ze de motor moeten kantelen en dat de bouten van de collecteur kunnen afbreken,.... allemaal dingen die ertoe bijdragen dat je een gepeperde rekening krijgt gepresenteerd.

http://www.northamericanmotoring.com/fo ... php?t=5403

:P
coendek
Stoepsleutelaar

17 nov 2006, 16:22

KIJK daar hebben we wat aan!! :D waarschijnlijk kan ik het zet zelf nog wel gaan doen..

alleen ff brug fixen bij pa op de zaak :D

komt goed..

thanks!

coen

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”