Pagina 1 van 2
Link removed
Geplaatst: 15 nov 2006, 21:47
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 15 nov 2006, 21:50
door kwiebje
heb je hem ook nog een keer op de testbank gehad van een andere firma of alleen die van heinz?
Die luchtfilter zal idd wel schelen in geluid

Geplaatst: 15 nov 2006, 21:51
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 15 nov 2006, 23:08
door Peter
Ik snap niet hoe die bij 2km meer topsnelheid 250 toeren meer draait. Met 15pk meer dan standaard had ik ook een wat hogere topsnelheid verwacht.
Geplaatst: 16 nov 2006, 07:57
door snans
de snelheid is niet belangrijk, we de vermogenscurve.
kan je de testbankfiche eens posten ?
hebben ze bij jou ook het buizensysteem doorgezaagd ?
is je iets opgevallen bij de test ?
bv: eerste run zonder ventilatoren op, en na aanpassing, de tweede run mét die grote ventilatoren op ?
vind het zowiezo véél geld voor die "15pk" extra.
Geplaatst: 16 nov 2006, 08:00
door Hans
En waarschijnlijk loopt die nu te arm.. is ook de emissie gemeten? De peekaas komen wel aardig overheen met de bank van Beek, maar de software van maaij stond ook te arm (heinz software) en daardoor ging die pieken (de grafiek) maar is zeer slecht voor de motor.. dus, nee weinig vertrouwen in heinz en Mth..
Geplaatst: 16 nov 2006, 11:44
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 16 nov 2006, 11:49
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 16 nov 2006, 13:24
door Maaij
Je moet 'n keertje met Number 19 naar Beek op de bank gaan. Hebben we tenminste goed vergelijkingsmateriaal

Geplaatst: 16 nov 2006, 13:49
door Hans
Ik ben ongeveer een 19.7pk gestegen in vermogen aan de motor zelf en een 19.8pk aan de wielen.
Hoe doe je dat??

Geplaatst: 16 nov 2006, 14:26
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 16 nov 2006, 14:32
door Hans
Ja maar jij heb 19,7pk meer aan de krukas en 19,8pk meer aan de wielen.. iets klopt hier niet

Geplaatst: 16 nov 2006, 14:35
door Der Abt
Link removed
Geplaatst: 16 nov 2006, 14:39
door Hans
Geloof me, dat is onmogelijk! foutje dus..
Geplaatst: 16 nov 2006, 15:58
door Der Abt
Link removed