ik heb mij vorige week een een cooper S cabrio ( 2007) gekocht en deze had een kleine aanrijding gehad vooraan .
motorkap en radiator en ventilator + 1 motorsteun waren gebroken . nu alles is reeds vervangen en motor is ok .
Wat ik echter gisteren pas opmerkte was dat de versnellingen precies niet meer recht over elkaar zitten , vb 1 en 2 .
de onderste zitten schuin t.o.z van de bovensten . kan dit ??? 2de is zelfs bijna niet te nemen
Wat zou de oorzaak kunnen zijn en eventuele schade ?
Motor is bij de aanrijding iets naar achteren gegaan ( daarom die kapote steun )maar is mooi terug gekomen en draait mooi dus ja ik weet het niet , ik hoop alleen dat het niet erg is want met die extra kosten hadden we geen rekening gehouden
Ik zag er zo naar uit na 2 dagen hard werken aan de wagen om deze op deze mooie zondag namiddag eens mee te nemen voor een ritje maar niet dus .
Versnellingbak
- jay
- One wheel wonder
Bericht
ondertussen is het probleem opgelost en het bleek allemaal nog mee te vallen.
Versnellingen worden gestuurd door kabels en deze worden vast gehouden in een blok die op de versnellingsbak gemonteerd staat .
Deze blok was door de impact van het accident losgekomen dus ff nieuwe blok gemonteerd en opgelost
Versnellingen worden gestuurd door kabels en deze worden vast gehouden in een blok die op de versnellingsbak gemonteerd staat .
Deze blok was door de impact van het accident losgekomen dus ff nieuwe blok gemonteerd en opgelost

Onze sponsors