Ik heb een cooper uit 2003, leuk om zien maar hij rijd voor geen meter.....
Het lijkt wel of hij met de dag trager wordt.
Bij kalfsbeek in schiedam hebben ze de computer uitgelezen maar ze hebben niets vreemds kunnen vinden.
-rijdt 1 : 8
-gaat niet harder dan 170
-houd vreselijk in tijdens het accelereren
-geen foutmeldingen in de computer
-schoon luchtfilter
-nieuwe bougies en kabels
Wie weet er raad??
Cooper zonder prestaties
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Tinus,
Misschien lui ingereden en het zou inderdaad ook een One kunnen zijn met een gespoten dak. Dat kun je in pricipe op je kenteken zien. Dan hebben ze een One voor een Cooper verkocht. Misschien even een tijdje op zijn staart trappen en kijken of hij wakker word. Anders chiptunen. Als het inderdaad een One zou zijn dan ga je enorm veel verschil merken. Er is dus nog hoop.
Frank
Misschien lui ingereden en het zou inderdaad ook een One kunnen zijn met een gespoten dak. Dat kun je in pricipe op je kenteken zien. Dan hebben ze een One voor een Cooper verkocht. Misschien even een tijdje op zijn staart trappen en kijken of hij wakker word. Anders chiptunen. Als het inderdaad een One zou zijn dan ga je enorm veel verschil merken. Er is dus nog hoop.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- TinusP
- Nieuwsgierig
Bericht
Helaas was het maar zo makkelijk, het is echt een cooper.... Op zn staart trappen heb ik al een maand of 3 geprobeerd maar dat geeft geen verbetering. Wel is het zo dat hij soms/ plotseling gaat als de brandweer, maar zodra je hem uit zet en weer start heeft hij er geen zin meer in... 

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
gasklep was ook waar ik aan dacht... storing erin ofzo... ene keer wel.. andere keer niet... luck!werner schreef:Als ik dit zo lees lijkt het wel of de electronisch gestuurde gasklep niet geheel open gaat.
Maak even een afspraak bij beek, dan kunnen ze op de bank met de laptop eraan presies zien wat er mis is.
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
1 op 8 in de stad / dorp, moet kunnen en acceptabel, maar op de snelweg??...neh, dan kopt er iets niet nee! Feit blijft, de Cooper S is een dorstig bakkie!
Mijn vorige auto die maandag is verkocht, een 325i 2,5 liter dus met 6 cilinders, verbruikte nagenoeg het zelfde en mogelijk nog minder benzine!
Maar het rijplezier??...ja dan wint de Cooper toch echt wel!
Mijn vorige auto die maandag is verkocht, een 325i 2,5 liter dus met 6 cilinders, verbruikte nagenoeg het zelfde en mogelijk nog minder benzine!
Maar het rijplezier??...ja dan wint de Cooper toch echt wel!
!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit de kat misschien verstopt?
Al geprobeerd om een paar keer V power te tanken? Helpt om aanslag in de motor op te lossen. Gasklep klinkt overigens ook aannemelijk.
Al geprobeerd om een paar keer V power te tanken? Helpt om aanslag in de motor op te lossen. Gasklep klinkt overigens ook aannemelijk.
Onze sponsors