Aangezien er hier al 54 pagina's zijn gewijd aan Beek-Autoracing lijkt me het antwoord op die vraag duidelijk.
Welkom trouwens.
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- miniracer
- 4 op een rij!
Bericht
maar hou er rekening mee dat je je oliepeil tussen de service intervallen in het oog houd....
en één goei bedoeld tip : wees niet liever lui dan moe
niet in België maar in Den haag , bij Beekoli4tjemaes schreef:Vraagje, omdat ik te lui ben om dit allemaal te lezen, waar kan ik goedkoop en toch degelijk mijn cooper S laten tunen? liefst in België
greetz
maar hou er rekening mee dat je je oliepeil tussen de service intervallen in het oog houd....

- miniracer
- 4 op een rij!
Bericht
zou het aan de chiptuning kunnen liggen ????????
mits mijn olielampje niet is gaan branden, en dat er nog olie in het blok zat.
Een theorie kan zijn dat de originele cooper krukas niet berekend is om een reltief hoger vermogen aan te kunnen ? en sneller beschadigd kan worden ???
yep net hetzelfde en blijkbaar heeft hij zijn COOPER één dag na mij laten chippen bij BEEK.coendek schreef:like menno....
zou het aan de chiptuning kunnen liggen ????????
mits mijn olielampje niet is gaan branden, en dat er nog olie in het blok zat.
Een theorie kan zijn dat de originele cooper krukas niet berekend is om een reltief hoger vermogen aan te kunnen ? en sneller beschadigd kan worden ???
- oli4tjemaes
- One wheel wonder
Bericht
Mercikes!!!miniracer schreef:niet in België maar in Den haag , bij Beekoli4tjemaes schreef:Vraagje, omdat ik te lui ben om dit allemaal te lezen, waar kan ik goedkoop en toch degelijk mijn cooper S laten tunen? liefst in België
greetz
- speedy
- NMC Legend
Bericht
[quote="smartie"]Hey Daiel,
Is ie nou uiteindelijk een beetje vooruit te branden?
Mijne staat meerendeel in de garage (veel te koud voor hem
) dus nog niet uitbundig kunnen testen[/quot
Hee toine,
leef je nog? kan ik je feliciteren?
De tuning bevalt uitstekend!!!! alleen met rustig rijden is die wat onrustig geworden (stotteren bij gas los laten enz.), maar is geen probleem ik vroeg mij wel even af of dat normaal was.
Te koud voor je mini
dat ding met die 218 pk's wil uitgelaten worden met dit weer
gr,
Daiel
Is ie nou uiteindelijk een beetje vooruit te branden?
Mijne staat meerendeel in de garage (veel te koud voor hem

Hee toine,
leef je nog? kan ik je feliciteren?
De tuning bevalt uitstekend!!!! alleen met rustig rijden is die wat onrustig geworden (stotteren bij gas los laten enz.), maar is geen probleem ik vroeg mij wel even af of dat normaal was.
Te koud voor je mini

gr,
Daiel
Onze sponsors