Gaaf man!
Dat is nog sneller dan verwacht....
Jammer van de beschadigingen.
groet,
Peter
AP Racing remmen voor R53 & R56
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Zowel over de remprestaties als over de looks (IMHO: de mooiste remmenset die ik gezien heb).
De rode remklauwen zien er nog uit als nieuw, geen enkele beschadiging en de rode lak is van superkwaliteit
.
Ook ik heb hoogstens (met 20 mm spacers) 2 mm ruimte tussen remklauw en velg, zou geen probleem moeten zijn.
Heb sinds 2 1/2 jaar de Brembo's GT Junior remmen, zéér tevreden hieroverMaaij schreef:Foto's zal ik morgen even maken.
Ben tevreden met de remmen. In ieder geval beter dan de JCW remmen![]()
Ik moet de remmen nog wel eerst inremmen, maar de 1ste indruk is erg goed.
Alleen zag ik dat er op sommige plekken de verf er al af is (klauw)
Misschien toch niet genoeg ruimte tussen remklauw en velg? Zit nu max. 2mm ruimte tussen.
Zal Beek even op de hoogte brengen en kijken wat zij ervan vinden?

De rode remklauwen zien er nog uit als nieuw, geen enkele beschadiging en de rode lak is van superkwaliteit

Ook ik heb hoogstens (met 20 mm spacers) 2 mm ruimte tussen remklauw en velg, zou geen probleem moeten zijn.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de kit zitten ze erbij, de klauwen zijn wel hetzelfde.(4 pots brembo alle gelijk )
Heb ik ook al eens naar gezocht. Het probleem is dat de verloopplaten niet los verkrijgbaar zijn.coendek schreef:Hoe moeilijk zou het zijn om klauwen van een andere auto te monteren..?
Ik heb namelijk nog 2x 4pods zuiger Brembo's liggen.. HOE ZOU IK DIT PASSEND KUNNEN KRIJGEN????
Coen
Bij de kit zitten ze erbij, de klauwen zijn wel hetzelfde.(4 pots brembo alle gelijk )
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Bij Beek zijn ze goed in cnc freazen plus ze hebben er meerdere draaibanken, misschien dat zij jou kunnen helpen?coendek schreef:Hoe moeilijk zou het zijn om klauwen van een andere auto te monteren..?
Ik heb namelijk nog 2x 4pods zuiger Brembo's liggen.. HOE ZOU IK DIT PASSEND KUNNEN KRIJGEN????
Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
... eerst tunen... of eerst remmerij.....
ik ga ze wel eens mailen....kamiel schreef:Bij Beek zijn ze goed in cnc freazen plus ze hebben er meerdere draaibanken, misschien dat zij jou kunnen helpen?coendek schreef:Hoe moeilijk zou het zijn om klauwen van een andere auto te monteren..?
Coen
... eerst tunen... of eerst remmerij.....

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Vraagjes:
Wat is de minimale dikte van spacers dat nodig is icm 17 inch S- spokes en heb je hier dan langere wielbouten voor nodig?
En kun je eigenlijk zelf het remsysteem verversen en ontluchten want je zit toch met het ABS systeem wat gesloten blijft?
Wat is de minimale dikte van spacers dat nodig is icm 17 inch S- spokes en heb je hier dan langere wielbouten voor nodig?
En kun je eigenlijk zelf het remsysteem verversen en ontluchten want je zit toch met het ABS systeem wat gesloten blijft?
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors