Brandstofverbruik..
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

- Locatie: Dublin
Bericht
ehm................ ik zal maar niet posten wat mijn verbruik zo een beetje is
En wat de uitschieters naar boven en beneden zijn
Heb dan ook wel een heeel andere motor 

- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
En over het gebruik! Lekker belangerijk! ik laat over 1 jaar me eerste huis bouwen van de freebees hahaha
Boardcomputer
De knop waar je de verschilende de gebruiksmeters mee kan bedienen (op je richting aanwijzer)moet je ongeveer 5 sec ingedrukt houden! dan zet hij alles weer op 0Jaajke schreef:Ik heb met mijn eerste tank iets meer als 700km gereden. Ik weet het niet meer exact.
Mijn verbruik weet ik niet! Moet ik eens kijken!
Hoe reset je de boordcomputer??
En over het gebruik! Lekker belangerijk! ik laat over 1 jaar me eerste huis bouwen van de freebees hahaha
Cooper S Checkmate
- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
verbrui
Is bij ons ook zo.. sterker nog.. Mijn golf 5 Gti zuipt nog meer! 80 euro in tank is ongeveer 400 km rijden en dan moet ik niet te wild doen.
Je rijdt een sportieve snelle auto, dus daar hoort dan ook zo,n gemiddeld verbruik bij, alleen als mijn vriendin ermee rijdt (met welke van de 2 dan ook) rijden ze abnormaal zuinig! kleine voetjes hahaha
Je rijdt een sportieve snelle auto, dus daar hoort dan ook zo,n gemiddeld verbruik bij, alleen als mijn vriendin ermee rijdt (met welke van de 2 dan ook) rijden ze abnormaal zuinig! kleine voetjes hahaha
Cooper S Checkmate
- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Dat zal het wezen dan! ik rij echt vreselijk vlot met de mini terwijl mijn vriendin erg rustig aan doet! ze heeft 1x 180 gereden met de mini maar vond ze echt meer dan genoeg (ik schakel dan nog een keer) haha.
Ben blij dat IK heb ingereden heb!
Ben blij dat IK heb ingereden heb!
Cooper S Checkmate
- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
verbruik
Haha.. JA die controle.s moet je voor uitkijken! Weet inmiddels alle vaste flits en trajecten te staan! (alleen vorige week A10 ring amsterdam) toen was ik de lul 100 toegestaan.. 150 gereden! ZONDE VAN HET GELD
Dus komen we weer op het zelfde punt uit HARD RIJDEN KOST GELD... VEEL GELD
Dus komen we weer op het zelfde punt uit HARD RIJDEN KOST GELD... VEEL GELD
Cooper S Checkmate
- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Klopt maar registratie is alleen als je staande gehouden wordt! Dus niet als je door een flitspaal gepakt wordt!kwiebje schreef:het is idd zonde van het geld plus dat je een registratie bij je naam krijgt....
Cooper S Checkmate
- minikoeper
- One wheel wonder

Bericht
Vandaag weer getankt en krijg na berekening er 1 op 11,5 uit das met een cooper met zipdinges , GT-manifold en panel-filter .
en schakel nou niet echt op als arjan bij 2500 toeren.
En Kwiebje waarom is alleen een met "s"leuk om fun te hebben bij dit soort weer?
en schakel nou niet echt op als arjan bij 2500 toeren.
En Kwiebje waarom is alleen een met "s"leuk om fun te hebben bij dit soort weer?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb niet gezegd dat het alleen met een S leuk is met dit weer te rijden, maar ik merk gewoon wanneer het 30 graden is dat de auto minder snel oppakt bij het gaspendaal dan wanneer het 10 graden is. En dat is ook niet zo verwonderlijk. Lucht is met warm weer veel groter, en daardoor kan de compressor minder luchtcomprimeren, dus minder snelheid in de motor. En dat is met 10 graden beter te doen. De one en de cooper hebben hier geen last van de S wel.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amersfoort
Bericht
De Cooper S die we nu hebben zit die "hik"/inhouding weer rond de 2500 toeren. Logisch want alles is nog origineel. Ik moet dan echter wel, om de gang er weer in toe houden sneller schakelen. Op zich niks mis mee... hij maakt het elders in de versnellingen 3 t/m 6 wel goed ;-)
Ik moet het eigenlijk even wat gedetaileerder zeggen. In de Cooper hadden we standaard bij 2500 toeren een hik/inhouding en viel de power enigzins weg. Dan wordt je, om de gang erin te houden, wel gedwongen te schakelen naar een volgende versnelling. Na ontvangst van een MTH-file was die 2500 toeren"grens" geen barriere meer en hadden we dus langer power tot onze beschikking.minikoeper schreef:en schakel nou niet echt op als arjan bij 2500 toeren
De Cooper S die we nu hebben zit die "hik"/inhouding weer rond de 2500 toeren. Logisch want alles is nog origineel. Ik moet dan echter wel, om de gang er weer in toe houden sneller schakelen. Op zich niks mis mee... hij maakt het elders in de versnellingen 3 t/m 6 wel goed ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- checkmate2006
- One wheel wonder

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Kwiebje heeft inderdaad gelijk! dit had ik ook al ervaren! ik heb er een Works Filterkit opzitten! als het zulk weer is als vorige week krijgt de motor lucht van 35 graden binnen en zoals kwiebje al zei!! hoe kouder de lucht hoe meer vermogen de auto heeft dat verklaart bij turbo motoren een beetje waarom ze er een INTERCOOLER op zetten! Eigenlijk geld dit vermogensverlies voor elke auto maar de turbo en compressor motoren hebben er net weer iets meer last van! daarin tegen is het met warm weer lekker bochten gooien want dan plakt hij echt vast aan de weg, bij koud weer is hij eerder van plan een beetje te gaan schuivenkwiebje schreef:Ik heb niet gezegd dat het alleen met een S leuk is met dit weer te rijden, maar ik merk gewoon wanneer het 30 graden is dat de auto minder snel oppakt bij het gaspendaal dan wanneer het 10 graden is. En dat is ook niet zo verwonderlijk. Lucht is met warm weer veel groter, en daardoor kan de compressor minder luchtcomprimeren, dus minder snelheid in de motor. En dat is met 10 graden beter te doen. De one en de cooper hebben hier geen last van de S wel.
Cooper S Checkmate
Onze sponsors














