Stage II tuning geen resultaat?
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
- Remonvdh
- Be Mini
- Locatie: Soest
Bericht
Re: Stage II tuning geen resultaat??
Net uitgelezen met Torque, boost is 0,9 bar en inlaatdruk 190 kPa. Lijken mij normale waardes?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Stage II tuning geen resultaat??
Marcel, hoe definieer je een lektest?marcel700 schreef:Een compressie test en een lek test zijn 2 verschillende dingen wat momenteel door elkaar wordt gehaald.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Met de standaard pully zat ik op 11PSI.
Re: Stage II tuning geen resultaat??
Ik draaide met een 17% en JCW cilinderkop net geen 20PSI.boris_brznjef schreef:Boost is een redelijk normale waarde voor een 15% pully.Max zou rond de 1.1 zijn bij ideale omstandigheden.Standaard max is 12psi ongeveer dus 0.8 bar.Dus compressor is het probleem niet.
Lek en compressie test maar doen jammer genoeg.Twijfel nu ook aan de correcte file van de tuner
Met de standaard pully zat ik op 11PSI.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Daarbij ben ik van een stock IC naar een GP-IC gegaan.
Re: Stage II tuning geen resultaat??
Als het goed is niet. De JCW zou de doorstroming moeten verbeteren, dus minder druk.boris_brznjef schreef:Das wel erg veel komt denk ik ook mede door de kopBMX schreef:Ik draaide met een 17% en JCW cilinderkop net geen 20PSI.boris_brznjef schreef:Boost is een redelijk normale waarde voor een 15% pully.Max zou rond de 1.1 zijn bij ideale omstandigheden.Standaard max is 12psi ongeveer dus 0.8 bar.Dus compressor is het probleem niet.
Lek en compressie test maar doen jammer genoeg.Twijfel nu ook aan de correcte file van de tuner
Met de standaard pully zat ik op 11PSI.
Daarbij ben ik van een stock IC naar een GP-IC gegaan.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
De kop zorgt idd voor minder (theoretisch)
De IC zorgt voor een ietsjes beter koeling, maar is groter. Meer plek om te vullen, dus zou het ook moeten verlagen.
Een GP-IC zorgt niet voor een betere koeling tov stock, hooguit het herstel is iets beter. Ik vind het maar marginaal verschil.
Re: Stage II tuning geen resultaat??
nope.boris_brznjef schreef:
Die kop levert minder en de ic meerhahaha jatoch nie dan?
De kop zorgt idd voor minder (theoretisch)
De IC zorgt voor een ietsjes beter koeling, maar is groter. Meer plek om te vullen, dus zou het ook moeten verlagen.
Een GP-IC zorgt niet voor een betere koeling tov stock, hooguit het herstel is iets beter. Ik vind het maar marginaal verschil.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Re: Stage II tuning geen resultaat??
Daarom moet je m ook aan mij verkopen..BMX schreef: Een GP-IC zorgt niet voor een betere koeling tov stock, hooguit het herstel is iets beter. Ik vind het maar marginaal verschil.

Onze sponsors