Die stickert heb ik dus niet... Als het luchtfilter rond is zou het een upgradefilter moeten zijn, is hij 4-kant dan is het de standaard. Daar moet ik nog even naar kijken.
Volgens de (st)(d)ealer kost de upgrade E580,- ex montage. Dan ben ik bij Beek wellicht goedkoper uit?
Wat voegen die grotere inspuitventielen toe? Heeft Beek die ook liggen?
Als je bovenstaande negeert en alleen software update doet, waar kom je dan pk-gewijs uit? Aangezien een standaard S ook al vrij ver komt vraag ik me af of het de investering waard is.
Cooper S opvoeren met Beek of JCW
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik dacht dat je geen jcw ging nemen?
Dat geld zal ik in andere dingen steken..
Beek heeft niet standaard de grotere injectoren liggen maar kan ze wel bestellen.
Ik zal als ik jou was gewoon de Beek stage 2 nemen kost €795,- incl pulley en software en dan heb je 205/210pk (volgens de bank van Beek) want de standaard works (210pk) levert slechts 200pk op de bank bij Beek, je kan ook de works kit nemen en daar Beek software overheen zetten dan heb je 218pk
Beetje zoeken hier op het forum en je vind alle antwoorden!
Dat geld zal ik in andere dingen steken..
Beek heeft niet standaard de grotere injectoren liggen maar kan ze wel bestellen.
Ik zal als ik jou was gewoon de Beek stage 2 nemen kost €795,- incl pulley en software en dan heb je 205/210pk (volgens de bank van Beek) want de standaard works (210pk) levert slechts 200pk op de bank bij Beek, je kan ook de works kit nemen en daar Beek software overheen zetten dan heb je 218pk

- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb al een JCW, alleen misschien de 200 pk ipv de 210 pk versie. Daar moet ik nog even naar kijken (luchtfilter).
Wel/niet JCW of Beek discussie was ik niet
Vraag me alleen af of het nodig is mijn geld te investeren bij de dealer voor luchtfilter en inspuitventielen voor ik voor Beek software ga...
Wel/niet JCW of Beek discussie was ik niet

Vraag me alleen af of het nodig is mijn geld te investeren bij de dealer voor luchtfilter en inspuitventielen voor ik voor Beek software ga...
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Hey Chill-es,
ik heb als je interesse hebt nog een 100% crank pulley liggen van Alta. Deze is een paar kilo lichter dan het origineel dus dan trek je wat sneller op. Hij heeft er bij mij een paar duizend km opgezeten, maar ben toch gegaan naar een 102%.
Zou het geheel mooi afmaken.
iDD
ik heb als je interesse hebt nog een 100% crank pulley liggen van Alta. Deze is een paar kilo lichter dan het origineel dus dan trek je wat sneller op. Hij heeft er bij mij een paar duizend km opgezeten, maar ben toch gegaan naar een 102%.
Zou het geheel mooi afmaken.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
102% is inderdaad meer risico. Vandaar dat ik eerst een 100% had gemonteerd, maar je merkte het verschil al goed met 100%.
origineel:€185,- Mag weg voor €150,-
iDD
origineel:€185,- Mag weg voor €150,-
iDD
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit weekend 232 km/u aangetikt op de autobahn, er zat wellicht nog meer in maar dat wilde een medeweggebruiker niet afwachten
. Eerder op dit forum kwam ik maar tot 218km/u, dit was te wijten aan een te lage bandenspanning (1,8 bar ipv 2,3) en een loszittende (en fluitende) spiegelkap. Octaan 100 benzine heeft mogelijk ook geholpen...
Die bandenspaning toch maar wat vaker controleren en er niet vanuit gaan dat de dealer dit doet bij een aflevering

Die bandenspaning toch maar wat vaker controleren en er niet vanuit gaan dat de dealer dit doet bij een aflevering

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
Onze sponsors