Ik heb lekker 238 stuks en kan ook nog een rondje gevenbrodie13 schreef: Optie 1
Hou lekker je centen in je zak het is die 11 pk niet waard tenzij je wil zeggen in de kroeg ik heb 231 pk alleen dan kan je geen rondje meer geven omdat je centen op zijn![]()
Meer PK's
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Meer PK's
- brodie13
- Leerling Mini lid

Bericht
aan het zuipen bent os weg geeft, is het die extra centen waard als je kijkt hoesnel je die 220 225 pk hebt en de kosten daarvan.
Dan zeg ik eerlijk dat die extra pk's (die je amper merkt) het niet waard zijn, ik heb net zelfde uitgeven kwa tuning aan de RS6 en heb er 90 pk bij tegen 11 pk in de mini.
Dus al met al is het leuk als jij zegt in de kroeg ik heb 238 pk dan is 670 pk in de audi niet veel
maar beloof je ik betaal het eerste rondje
Ja tuurlijk je hebt altijd baas boven baas maar als je eerlijk bent en dan maakt het niet uit of je de hele avondDeniz schreef:Ik heb lekker 238 stuks en kan ook nog een rondje gevenbrodie13 schreef: Optie 1
Hou lekker je centen in je zak het is die 11 pk niet waard tenzij je wil zeggen in de kroeg ik heb 231 pk alleen dan kan je geen rondje meer geven omdat je centen op zijn![]()
Dan zeg ik eerlijk dat die extra pk's (die je amper merkt) het niet waard zijn, ik heb net zelfde uitgeven kwa tuning aan de RS6 en heb er 90 pk bij tegen 11 pk in de mini.
Dus al met al is het leuk als jij zegt in de kroeg ik heb 238 pk dan is 670 pk in de audi niet veel
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kom gezellig naar Amsterdam, gaan we lekker drinkenbrodie13 schreef:Dus al met al is het leuk als jij zegt in de kroeg ik heb 238 pk dan is 670 pk in de audi niet veelmaar beloof je ik betaal het eerste rondje
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
,ze kunnen het wel aan.....
LOL,is niet nodig mandangixxer schreef:ALta CAIwerner schreef: Grotere injectoren dan standaard S zijn niet nodig!
JCW Bougies
15% pulley
Bastuck uitlaat
GRS IC
Beek Soft
bij Beek gemeten 218pk
Dit zat er bij mij op
AFR meting gedaan icm testbank (in UK)
Tot 5K geen probleem. AFR zakte mooi van 14,7 richting 10,7
Vanaf 5K tot 7,2K toeren AFR los naar boven tot 12,7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon de injectoren die niet meer konden volgen
Dus zou zomaar niet besluiten dat injectoren overbodig zijn![]()
Hij liep dus niet te arm maar zeker geen mooie AFR graf
Iedereen doet ermee wat ie wil natuurlijk
Onze sponsors