Dit heb ik bij mijn cooper uit 2001 ook gehad
[Gezocht] R53 MCS met Miltek uitlaatsysteem
- StefanCS
- Bijna verslaafd

Bericht
Eissenmann? Ik heb nog onder je wagen gelegen bij Beek om bij jou te kijken. Ik zag een orginele Cooper S uitlaatsysteem waar andere einddempers aan gelast waren.iDarkDesign schreef:Milltek klinkt wel super! Daar kan mijn eissenmann met MTH spruit en 200 cell kat niet tegenop!Berthil schreef:Je hebt nu natuurlijk wel wat meer koppel gekregen na de tuning.
Als je blok veel kantelt moet je de Powerflex steun nemen bij de onderste motorsteun. Die gaat het meeste het kantelen tegen en is eenvoudig te plaatsen en geeft zo goed als geen extra trillingen.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Jup is stage 1 eissenmann. Alleen de laatste demper (linker) en de eindstukken. De voorlaatste demper (rechter) is gewoon OEM en de pijp ook.
De kat is een merkloos racekat 200cell. Het spruitstuk is een gereviceerd en schoongemaakt MTH stuk. Het flexstuk komt bij een ferrari dealer vandaan.
Een echte frankenpijp.
iDD
De kat is een merkloos racekat 200cell. Het spruitstuk is een gereviceerd en schoongemaakt MTH stuk. Het flexstuk komt bij een ferrari dealer vandaan.
Een echte frankenpijp.
iDD
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- StefanCS
- Bijna verslaafd

- StefanCS
- Bijna verslaafd

Bericht
Vanmiddag bij Van der Velden geweest. Koen heeft ff 200m in de auto gereden en had het gelijk al door.
De auto op de brug gezet en inderdaad het rubber bij de middendemper is versleten. Doordat Beek de uitlaat iets lager heeft gehangen slijt ie nog harder, vandaar dat het steeds erger wordt.
Helaas hadden ze bij VDV geen Mini rubber op voorraad.
Wel erg slecht van Beek. Rij ik 100km heen en 100km terug, moet ik nog betalen voor het lager hangen van de uitlaat, maar ze hebben het probleem niet gevonden
Werner kan wel gaan solliciteren bij Beek!werner schreef:Het kan ook nog zijn dat het rubber bij de middendemper stuk is.
Dit heb ik bij mijn cooper uit 2001 ook gehad
Vanmiddag bij Van der Velden geweest. Koen heeft ff 200m in de auto gereden en had het gelijk al door.
De auto op de brug gezet en inderdaad het rubber bij de middendemper is versleten. Doordat Beek de uitlaat iets lager heeft gehangen slijt ie nog harder, vandaar dat het steeds erger wordt.
Helaas hadden ze bij VDV geen Mini rubber op voorraad.
Wel erg slecht van Beek. Rij ik 100km heen en 100km terug, moet ik nog betalen voor het lager hangen van de uitlaat, maar ze hebben het probleem niet gevonden
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
De milltek past normaal zonder aanpassingen perfect
Moertje's er tussen is toch nergens voor nodig! of is er een ander spruitstuk op gegaan?StefanCS schreef:Er zijn bij de middendemper moertjes tussen dat afdekding gedaan. Die moertjes zullen een iets van 8mm zijn
De milltek past normaal zonder aanpassingen perfect
- StefanCS
- Bijna verslaafd

Bericht
Ja de Milltek past ook perfect. Maar doordat ze dachten dat de rechter demper het probleem was hebben ze hem lager gehangen (de complete uitlaat vanaf middendemper). Om hem lager te hangen moest ie wel dat afdekding lager hangen. Die heeft ie lager gehangen door er moertjes tussen te plaatsen.
Maar die moertjes gaan er uiteraard weer tusenuit.
Maar die moertjes gaan er uiteraard weer tusenuit.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors