Knipper/stadslicht units in de voorbumper

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Sharky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2007, 15:11

Knipper/stadslicht units in de voorbumper

25 jun 2007, 15:15

Hallo,

Ik ben Michel en ben niet in het bezit van de Mini, alhoewel ik wel erg gecharmeerd ben van deze auto's :D

Ik heb zelf een Mazda waar ik al een aantal jaartjes zoet mee ben :D Nu ben ik voor een project in mijn voorbumper op zoek naar de knipper/stadslicht units die bij jullie in de voorbumper zit. Nu kan ik bij de dealer zo een setje ophalen, dat is het probleem niet. Overigens kost een setje van 2 mij € 50,- is dat een normale prijs?

Het probleem is meer mijn interesse of er toevallig nog meerdere varianten zijn voor deze units, bijvoorbeeld heldere units oid.

Weten jullie of die beschikbaar zijn? wat kosten deze units? Welke lampjes zitten er in de units? Is het oranje te vervangen door bijvoorbeeld een verchroomde versie en de stadslicht door een ledlicht variant.

Ik hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen :D
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

25 jun 2007, 21:13

De unit is altijd het zelfde gebleven. En de lampje's zijn idd vervangbaar, als vele hier al hebben gedaan :wink:
Sharky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2007, 15:11

25 jun 2007, 21:31

Okay, dus er zijn geen andere units voor te verkrijgen.

wleke lampjes hebben de meeste van jullie erin zitten dan? Waar halen jullie de chromen bolletjes voor het knipperlicht en de leds voor het stadslicht?
flyguy
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: London
Berichten: 97
Lid geworden op: 07 nov 2005, 17:45

26 jun 2007, 00:12

D'r is wel een 'angeleyes' variant: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=493
Sharky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jun 2007, 15:11

26 jun 2007, 09:22

:shock: :shock: Die zijn BRUUTTT :lol: Thanx!

Terug naar “Exterieur”