Aerokit kosten delen?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

Aerokit kosten delen?

07 feb 2007, 18:39

Wie o wie wil/ kan mij helpen?! Ik ben op zoek naar iemand die al aeroskirts heeft, maar ook graag de bumpers erbij wil hebben! Ik wil zelf nl de aeroskirts wel, maar niet het pakket.

Zodoende zou ik graag met iemand samen een aeropakket bij Jonker aanschaffen die de skirts niet nodig heeft. Omdat Jonker mijn kleur al vanaf het begin niet had en de skirts op elk model passen maakt het mij niet uit welke kleur of model er wordt aangeschaft. Ik moet ze toch overspuiten.

Stuur maar een PM als iemand interesse heeft!

iDD
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3194
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

07 feb 2007, 19:00

Hmmm, Berthil's garagesale misschien??? Die heeft ze op dit moment los in de verkoop....
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vught
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 jan 2007, 22:59

07 feb 2007, 19:09

Heb ik ook al gevraagd bij Berthill, maar die zijn brandnieuw...als je ze nog moet overspuiten kun je ze net zo goed nieuw halen (aldus Berthill). Zoek nl ook nog de aero skirts, zonder de Bumpers (wil nl hierna misschien de Milltek eronder en die staan beter onder de standaard bumpers)

Maar misschien kunnen we samen eens vragen wat skirts in de juiste kleur nieuw kosten bij de dealer als we ze allebei halen...zal wel niet veel (of geen) korting opleveren, maar niet geschoten is altijd mis...toch?
Surreality Just Got Funky!
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

07 feb 2007, 19:25

Het is nog voordeliger om een hele set te kopen bij Jonker, dan alleen de skirts halen bij de dealer...


iDD
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

07 feb 2007, 20:04

precies.. hele set kost 500 euro ....


have fun!! ;)

coen
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vught
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 jan 2007, 22:59

07 feb 2007, 20:09

Ja, ze hebben alleen mijn kleur niet meer...
Surreality Just Got Funky!
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

07 feb 2007, 20:18

Like I said, de mijne hebben ze ook niet. Moet het dus toch spuiten dus maakt het mij niet uit welke kleur die 'ander' nodig heeft. Ik ga ervanuit dat ik voor nog eens 200 clams die dingen wel in de goede kleur heb zitten.


iDD
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

08 feb 2007, 08:52

Je kan een ze op marktplaats zetten :roll:

Hebben wij ook gedaan, hadden de aeroskirts al met een groupbuy gekocht. We hebben bij Jonkers een aerokit meegenomen toen we daar ook het Works pakket gingen ophalen. Hierna de nieuwe aero-skirts op marktplaats gezet en voor 300€ verkocht :mrgreen:

Resultaat... een aero voor en achterbumper voor maar 200€ :mrgreen:
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

09 feb 2007, 00:55

Ja daar heb ik ook aan gedacht, om het hele pakket aan te schaffen, maar dan is de kans te groot dat ik toch besluit dat ik wel met de aerobumpers ga rondrijden en dat wil ik echt niet. Ik vind ze niet mooi genoeg.

iDD
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

09 feb 2007, 11:39

bumpers niet mooi genoeg? ? ? ? ? ?

vind een mini zonder die bumpers niet stoer eigenlijk...

ieder zijn eigen ding maar ik hou er wel van ;)

coen
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Erp
Berichten: 2712
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:26

09 feb 2007, 15:40

iDarkDesign schreef:Ja daar heb ik ook aan gedacht, om het hele pakket aan te schaffen, maar dan is de kans te groot dat ik toch besluit dat ik wel met de aerobumpers ga rondrijden en dat wil ik echt niet. Ik vind ze niet mooi genoeg.

iDD
Koop maar een set :D Ik wil de Aeroachterbumper voor een S wel.
Wel Pure Silver he :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

09 feb 2007, 16:45

coendek schreef:bumpers niet mooi genoeg? ? ? ? ? ?

vind een mini zonder die bumpers niet stoer eigenlijk...

ieder zijn eigen ding maar ik hou er wel van ;)

coen
Ik vind de aero bumpers te standaard. Ik zie ze heel veel (niet alleen hier op het forum). Ik zou graag een hamman bumper setje oid willen. Sideskirts daarintegen vind ik de aeroskirts verreweg de mooiste op de markt. (op de aero skirts van de R56 na)

iDD
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

09 feb 2007, 16:48

Menno schreef:
iDarkDesign schreef:Ja daar heb ik ook aan gedacht, om het hele pakket aan te schaffen, maar dan is de kans te groot dat ik toch besluit dat ik wel met de aerobumpers ga rondrijden en dat wil ik echt niet. Ik vind ze niet mooi genoeg.

iDD
Koop maar een set :D Ik wil de Aeroachterbumper voor een S wel.
Wel Pure Silver he :mrgreen:
Ja, maar dan heb ik nog een voorbumper over voor een S? Of neem je die ook gelijk mee?


iDD.... ik zal jonker eens een mail sturen om te vragen wat ze nog hebben in welke kleur
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Erp
Berichten: 2712
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:26

09 feb 2007, 16:57

iDarkDesign schreef:
Menno schreef:
iDarkDesign schreef:Ja daar heb ik ook aan gedacht, om het hele pakket aan te schaffen, maar dan is de kans te groot dat ik toch besluit dat ik wel met de aerobumpers ga rondrijden en dat wil ik echt niet. Ik vind ze niet mooi genoeg.

iDD
Koop maar een set :D Ik wil de Aeroachterbumper voor een S wel.
Wel Pure Silver he :mrgreen:
Ja, maar dan heb ik nog een voorbumper over voor een S? Of neem je die ook gelijk mee?


iDD.... ik zal jonker eens een mail sturen om te vragen wat ze nog hebben in welke kleur
Ja misschien wel :D
Ken misschien nog wel iemand, die heeft een zwarte One maar dat zal wel passen toch?
Zal het hem vanavond even vragen :D
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

09 feb 2007, 17:03

Ik heb geen idee of S bumpers op een cooper of One passen. Wel weet ik dat ergeen zwarte pakketten meer zijn.

iDD

Terug naar “Exterieur”