Hij is wel vet...maar ben op zoek naar originele striping...iemand ideee en fotos????
Heb nieuwe Zwarte Mini Cooper...Iemand ideeen voor striping?
- WinstonWilliams
- Nieuw Lid

Bericht
Heb nieuwe Zwarte Mini Cooper...Iemand ideeen voor striping?
Ik ben sinds 2 dagen een trotse bezitter van een nieuwe zwarte Mini Cooper!!!!
Hij is wel vet...maar ben op zoek naar originele striping...iemand ideee en fotos????
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoi Winston!
Welkom op het forum. Kijk gerust eens in de NewMINIclub Gallery voor ideetjes over striping.
Er is iemand op het forum die (bijna) alles kan maken wat je wilt dus we zien het wel
Misschien eens tot meets?
Welkom op het forum. Kijk gerust eens in de NewMINIclub Gallery voor ideetjes over striping.
Er is iemand op het forum die (bijna) alles kan maken wat je wilt dus we zien het wel
Misschien eens tot meets?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- WinstonWilliams
- Nieuw Lid

Bericht
Ik heb wel iets gevonden.. van die dubbele witte viper strepen van voor helemaal naar achter.. maar wie kan dat maken dan???? ik moet dat hebben.. hehe..
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zilveren vipers is ook erg stoer. BadSmini kan ze maken.
Als je witte velgen hebt is witte striping natuurlijk ook erg gaaf!
Als je witte velgen hebt is witte striping natuurlijk ook erg gaaf!
- WinstonWilliams
- Nieuw Lid

Bericht
Ok.. ja heb zilveren velgen dan zijn zilveren vipers idd mooier.. wat kosten die ongeveer????
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom.
Kijk ook eens op de 'roofdesigner' van mini.com. Daar kun je misschien wat ideeën op doen die BadSMini inderdaad kan maken.
Kijk ook eens op de 'roofdesigner' van mini.com. Daar kun je misschien wat ideeën op doen die BadSMini inderdaad kan maken.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je BadSMINI PMpje stuurt dan komt dat helemaal goed, bij mij was het iets van 125 euri's voor het dak. Op m'n nieuwe wil ik ze nog klein stukkie doortrekken:

Zo gaat hij worden bij mij! Bijna hetzelfde als op m'n vorige MINI, maar dan anders!

Zo gaat hij worden bij mij! Bijna hetzelfde als op m'n vorige MINI, maar dan anders!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- WinstonWilliams
- Nieuw Lid

Bericht
Nou heb al 2 dagen de auto en ben al geflitst, hij is al weggesleept en ben net te laat met mijn parkeerkaart dus ook nog BEKEURD... Jezus.. heb nu al hekel aan die auto hehehe...
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Jij bent de degene die de overtredingen maakt niet je Mini. Gewoon beter oppassen.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
he joh, ga je mond spoelen. Een hekel aan je MiniWinstonWilliams schreef:Nou heb al 2 dagen de auto en ben al geflitst, hij is al weggesleept en ben net te laat met mijn parkeerkaart dus ook nog BEKEURD... Jezus.. heb nu al hekel aan die auto hehehe...
Jij bent de degene die de overtredingen maakt niet je Mini. Gewoon beter oppassen.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
na twee jaar nog altijdn niet geflitst, en ik rij ook sportief
(kzal maar hout vasthouden
)
WinstonWilliams schreef:Nou heb al 2 dagen de auto en ben al geflitst, hij is al weggesleept en ben net te laat met mijn parkeerkaart dus ook nog BEKEURD... Jezus.. heb nu al hekel aan die auto hehehe...
na twee jaar nog altijdn niet geflitst, en ik rij ook sportief
Onze sponsors