Pagina 1 van 1
					
				Team Dynamics (ervaring?)
				Geplaatst: 15 jul 2009, 23:54
				door Deniz
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2009, 00:27
				door ducks
				Kan me een geval herinneren waarbij de velg brak op het circuit.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2009, 00:53
				door Berthil
				Op het Duitse forum zijn enkele gevallen bekend van een kwaliteitsprobleem in de afwerking van de lak en ook enkele met haarscheurtjes in het aluminium. In de meeste gevallen heeft TD het opgelost maar het hangt dan ook af van de tussenpersoon die de velgen heeft geleverd. Als die er geen energie in steekt gebeurd er niks.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2009, 01:03
				door Berthil
				ducks schreef:Kan me een geval herinneren waarbij de velg brak op het circuit.
Zo breekt trouwens alles, ook TD's (op 6.00 min.)
[video width=400 height=350]
http://www.v-maxracing.nl/video/mini-sp ... eekend.wmv[/video]
 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2009, 01:45
				door nepnerd
				Ik heb 19" Team Dynamics Diablo op de MINI

Lak laat inderdaad los, iig bij mijn velgen.
Ik heb hierover contact opgenomen met de importeur in Nederland, probleem met lak kwam volgens hem vaker voor bij de wat oudere modellen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2009, 16:46
				door mini_jcw
				ik heb td gehad was er heeel tevreden over lak kwam er niet af geen scheurtje ofzo 
dus het hangt er van af of je geluk hebt of niet
mijne kwamen uit duitsland 
mvg
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2009, 16:57
				door StefanCS
				Ze staan bekend dat ze erg licht zijn. Wellicht kun je beter OZ pakken als je het daarom gaat.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2009, 20:24
				door Peter
				quattro gmbh schreef:Misschien Hans eens vragen of hij de ATS dtc's wegdoet?
Die zijn te koop hoor! Er ligt nu wel een setje Hoosiers omheen...
 
			
					
				
				Geplaatst: 18 nov 2009, 10:40
				door Cooper Daan
				De bovenste (de zwarte) heb ik onder de racewagen liggen.
Zijn lichte velgen en de randen zijn versterkt (motorsport velgen).
Banden omleggen gaat wel wat lastiger dan bij ''standaard'' velgen. 
Er ging ruim 8 bar in om ze te laten ''ploppen''.
Zelfs met diverse grindbak ervaringen staan ze er nog netjes bij (voor een race auto dan).
Bij ons in de raceklasse, merendeel rijdt met TD, geen ervaringen met gebroken velgen.
Eenmaal is er bij mij een andere auto haaks in gereden om op mijn achter velg en geen schade...