Nope, beetje heel erg uit de richtingMaichel schreef: Volgens mij zag ik je net rond 10 uur rijden op de A 12 richting arnhem
Plasti Dip
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ga je die chromen lijst in je grill zwart maken? 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PeterkePan
- 4 op een rij!

Bericht
gaat denk ik wel beestig zijn op u beest
nieuwschierigjbcola schreef:Ik kan het altijd eens proberen hé
gaat denk ik wel beestig zijn op u beest
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Vandaag verschillende voorbeelden gezien en ik vind het resultaat teleurstellend als ik heel eerlijk ben
je blijft een lelijke structuur zien ...
Als je blind bent of met halfbakken werk genoegen neemt ga dan aan de slag met plasti dip !
Als je strak werk wilt ga dan gewoon naar een spuiter

Als je blind bent of met halfbakken werk genoegen neemt ga dan aan de slag met plasti dip !
Als je strak werk wilt ga dan gewoon naar een spuiter
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Tja, dat verschilt.
Ik zou het niet halfbakken willen noemen. Ik zo het zo stellen:
- Als je niet zeker weet of je iets wil spuiten, of iets makkelijk terug wil brengen naar OEM, een goedkope oplossing wil hebben om iets te veranderen van kleur en tevreden bent met een eindresultaat van 90% : Plastidip
- Als je enkel 100% wil (zoals die poetsert hierboven
) ofwel heel zeker een keuze wil doorvoeren en geld niet echt een rol speelt (of een heel goedkoop spuitadresje hebt) : Spuiten
Ik zou het niet halfbakken willen noemen. Ik zo het zo stellen:
- Als je niet zeker weet of je iets wil spuiten, of iets makkelijk terug wil brengen naar OEM, een goedkope oplossing wil hebben om iets te veranderen van kleur en tevreden bent met een eindresultaat van 90% : Plastidip
- Als je enkel 100% wil (zoals die poetsert hierboven
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het resultaat van PlastiDip hangt ook van je spuitkunsten af. En dat kunnen de meeste mensen ook niet (goed) zelf! 
Onze sponsors