jbcola schreef:Voor zover ik weet heeft een R56 geen andere steek/et als een oudere Mini dus ik zou niet weten waarom je dan minder keus zou hebben..... That's allM-iNdO schreef: Ik hoef mezelf niet te verdedigen maar:
1. Wat betreft de velgen heb ik het helemaal niet gehad over de R50 etc., alleen dat er weinig keus is wat betreft aftermarket velgen voor mijn auto (R56). That's all.
Blijkbaar trap ik op hier op de l.l van sommige mensen...![]()
![]()
![]()
Misschien wat beter informeren, dan trap je niet op de L.L van sommige mensen....
Joey mod... doen of niet doen?
- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht
- M-iNdO
- Be Mini

Bericht
Steek is misschien wel hetzelfde maar waren de bouten niet anders (gaten moeten groter gemaakt worden ofzo)?
Probeer maar op een willekeurige site met configurator velgen te kiezen voor een R56 (vaak zit het R56 model er niet eens tussen).
Maar ja, het kan zijn dat ik verkeerd geinformeerd ben
Anyway...het gaat eigenlijk nergens over maar toch leuk deze discussies
Ik heb niet gezegd dat ik minder keus zou hebben dan een R53.jbcola schreef:Voor zover ik weet heeft een R56 geen andere steek/et als een oudere Mini dus ik zou niet weten waarom je dan minder keus zou hebben..... That's allM-iNdO schreef: Ik hoef mezelf niet te verdedigen maar:
1. Wat betreft de velgen heb ik het helemaal niet gehad over de R50 etc., alleen dat er weinig keus is wat betreft aftermarket velgen voor mijn auto (R56). That's all.
Blijkbaar trap ik op hier op de l.l van sommige mensen...![]()
![]()
![]()
Misschien wat beter informeren, dan trap je niet op de L.L van sommige mensen....
Steek is misschien wel hetzelfde maar waren de bouten niet anders (gaten moeten groter gemaakt worden ofzo)?
Probeer maar op een willekeurige site met configurator velgen te kiezen voor een R56 (vaak zit het R56 model er niet eens tussen).
Maar ja, het kan zijn dat ik verkeerd geinformeerd ben
Anyway...het gaat eigenlijk nergens over maar toch leuk deze discussies
- M-iNdO
- Be Mini

Bericht
Nu weer on-topic, weet iemand goede (close-up) foto's te vinden van de miljoenste MINI (R56) met die zwarte Bi-Xenon koplampen.
Uiteraard heb ik zelf eerst gezocht en op dit forum en via google heb ik wel wat gevonden maar niet echt wat ik zoek.
Succes met de mod iig.
OK, het is helderJurgen schreef:is compleet hetzelfde hoor. Maaij heeft een R56 en ik een r52 en we hebben just dezelfde velgen...
Maaij
ik.
Nu weer on-topic, weet iemand goede (close-up) foto's te vinden van de miljoenste MINI (R56) met die zwarte Bi-Xenon koplampen.
Uiteraard heb ik zelf eerst gezocht en op dit forum en via google heb ik wel wat gevonden maar niet echt wat ik zoek.
Succes met de mod iig.
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
IK WIL BEGINNEN!! gelukkig bijna vakantie
Hebben we meteen een DIY voor de pre facelift en de facelift lampen, goh wat makkelijk!coendek schreef:maus105 schreef:zou je er een "HOW TO DO IT YOURSELF"van willen maken coen?
alleen als je zin en tijd hebt hoor
speciaal voor jou
Coen
IK WIL BEGINNEN!! gelukkig bijna vakantie
Onze sponsors