Is het nu zo moeilijk velgen? HELP!!! blz 3
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En het is ook nog steeds niet goedgekeurd in Ned. Ook spacers niet! En als er dan wat gebeurd en er vindt een technische controle plaats dan ben je gewoon de pineut.
Ik ga wel voor de Black polished ASA's in 8J en Coen had 7,5 dus is toch neit iets anders:P
Greetz
Ja ik wilde eigenlijk iets speciaals alleen ik heb het er neit voor over om mijn steekmaat te gaan veranderen.Fred schreef:Dikke velgen, maar wou je niet iets speciaals dat nog niemand heeft? Ok ondertussen hebben coen en sid geen asa's meer zitten, maar daan heeft ze nog.
Gewoon es vertellen, geen slechte keuze iig ...
En het is ook nog steeds niet goedgekeurd in Ned. Ook spacers niet! En als er dan wat gebeurd en er vindt een technische controle plaats dan ben je gewoon de pineut.
Ik ga wel voor de Black polished ASA's in 8J en Coen had 7,5 dus is toch neit iets anders:P
Greetz
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wat denk je nu weer:
Ik bel naar Hepo Autosport (omdat hun enigste in ned zijn die ze inporteerd)voor de ASA velgen. Begint hij al gelijk ja we verkopen ze vrij weinig omdat de levering slecht is. Dus geven we geen prijzen meer weg voor verkoop. Omdat er nog een hele grote wachtlijst staat.
Zegt hij ja maar je kan beter Breyton velgen ofzo nemen. Die ASA's zijn na een jaar al weer weg
En die Breyton houden het wel een aantal jaar vol...
Alloo ja die breyton vindt ik ook wel 10 keer mooier als die ASA's maar ja daar ben je wel 3 keer zo veel voor kwijt!!!! Wat een Tjappie!
Ik was echt super sjaggie! Bij elke Wiel wat ik mooi vindt krijg ik te horen dat het niet te leveren is!!!! Slaat toch nergens op!!!!
Ik wil gewoon dikke wielen onder mijn auto meer niet!!!
Wie weet er nog meer oplossingen die nog wel te leveren zijn in 18inch 8J?
Alle wielen zijn welkom!!!
Alvast bedankt!
Ik bel naar Hepo Autosport (omdat hun enigste in ned zijn die ze inporteerd)voor de ASA velgen. Begint hij al gelijk ja we verkopen ze vrij weinig omdat de levering slecht is. Dus geven we geen prijzen meer weg voor verkoop. Omdat er nog een hele grote wachtlijst staat.
Zegt hij ja maar je kan beter Breyton velgen ofzo nemen. Die ASA's zijn na een jaar al weer weg
Alloo ja die breyton vindt ik ook wel 10 keer mooier als die ASA's maar ja daar ben je wel 3 keer zo veel voor kwijt!!!! Wat een Tjappie!
Ik was echt super sjaggie! Bij elke Wiel wat ik mooi vindt krijg ik te horen dat het niet te leveren is!!!! Slaat toch nergens op!!!!
Ik wil gewoon dikke wielen onder mijn auto meer niet!!!
Wie weet er nog meer oplossingen die nog wel te leveren zijn in 18inch 8J?
Alle wielen zijn welkom!!!
Alvast bedankt!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik ben eigenlijk niet zo van het internet kopen maar ik zal eens checken!coendek schreef:check ff ebay in duitsland...
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja ik heb net een PM gestuurd naar Ida wat ze met d'r R105 doet nu'de auto te koop staat!
Daar zie je er wel meer mee maar ik blijf het strakke wielen vinden!
Zeker nette wielen!!!!Fred schreef:Herken je verhaal![]()
Ik wou deze
Maar mijn velgenboer deze niet kon leveren... Uiteindelijk maar the next best thing besteld
Ja ik heb net een PM gestuurd naar Ida wat ze met d'r R105 doet nu'de auto te koop staat!
Daar zie je er wel meer mee maar ik blijf het strakke wielen vinden!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors