Wordt druk bij de oven
Joey mod... doen of niet doen?
- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht
HIEHAAHH...ik ben voorstander... 
tenminste als je niet bang bent van een beetje steenslag...valt nl heel erg op indien er een klein stipje op je ringen zit !!!
maar voor de looks...GO FOR IT zou ik zeggen

en het doet je MINI er wel "uitspringen"...kijk maar in deze opstelling
(ff niet op de modellen letten aub
)

tenminste als je niet bang bent van een beetje steenslag...valt nl heel erg op indien er een klein stipje op je ringen zit !!!
maar voor de looks...GO FOR IT zou ik zeggen

en het doet je MINI er wel "uitspringen"...kijk maar in deze opstelling
(ff niet op de modellen letten aub

- M-iNdO
- Be Mini

Bericht
@Coen;
Ik zou het niet doen. Lekker even doorsparen en dan deze vette Xenon koplampen halen.

Sowieso vind ik Xenon koplampen een must! Het maakt de voorkant gewoon af (anders zijn het gewoon van die grote lege circels).
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en blijft het uiteraard jouw eigen beslissing.
Succes!
Ik zou het niet doen. Lekker even doorsparen en dan deze vette Xenon koplampen halen.
Sowieso vind ik Xenon koplampen een must! Het maakt de voorkant gewoon af (anders zijn het gewoon van die grote lege circels).
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en blijft het uiteraard jouw eigen beslissing.
Succes!
- M-iNdO
- Be Mini

Bericht
Toch vind ik die aftermarket Xenon (met zwarte binnenkant) veel mooier dan dat gedoe met die folie en/of binnenkant zwart spuiten. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje "cheap" om te zien (beetje sjonnie-achtig) maar dat is natuurlijk mijn mening
Oeps, foutje...ik dacht dat Coen geen Xenon had.frankie schreef:Alleen jammer dat dat geen ori xenon unit is he. Daar moet je volgens mij aftermarket xenon insteken, toch een beetje zonde, als je zoals Coen wel origineel xenon hebt.
Toch vind ik die aftermarket Xenon (met zwarte binnenkant) veel mooier dan dat gedoe met die folie en/of binnenkant zwart spuiten. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje "cheap" om te zien (beetje sjonnie-achtig) maar dat is natuurlijk mijn mening
Onze sponsors