Heb even uitgerekent hoeveel dit per setje kost, zal thuis even de prijzen opzoeken
Zij-skirts (incl. aanbieding)
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook ik heb antwoord gekregen en de volgende aanbieding kan worden gedaan:
Aeroskirt kit (kleur naar keuze) voor 350,- Euro (excl. montage) incl. BTW
montage kost 83,50 Euro (of zelf doen voor 0 euro)
Levering aan huis of op eigen gewenste locatie (geen meerkosten)
Iedereen die interesse heeft in de aeroskirts kan een mailtje via het NewMINIclub contactformulier sturen.
Uiterlijke besteldatum is 27 februari 2006.
Levertijd: ongeveer 4 weken na betaling.
Na ontvangst van je mailbericht krijg je alle bestelgegevens per mail toegezonden.
(zet eventuele vragen gerust in je mail)
Aeroskirt kit (kleur naar keuze) voor 350,- Euro (excl. montage) incl. BTW
montage kost 83,50 Euro (of zelf doen voor 0 euro)
Levering aan huis of op eigen gewenste locatie (geen meerkosten)
Iedereen die interesse heeft in de aeroskirts kan een mailtje via het NewMINIclub contactformulier sturen.
Uiterlijke besteldatum is 27 februari 2006.
Levertijd: ongeveer 4 weken na betaling.
Na ontvangst van je mailbericht krijg je alle bestelgegevens per mail toegezonden.
(zet eventuele vragen gerust in je mail)
Laatst gewijzigd door Arjan op 08 feb 2006, 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- kees jan
- Leerling Mini lid

Bericht
@ hans,
Heb net de skirts voor de cabrio van mijn vrouw besteld via mini2.nl, die hebben ook die aanbieding, daar kosten ze 350 euro incl btw en verzendkosten naar nederland! montage kost daar 50 euro en daar hoef je dus niet voor naar duitsland te rijden
groet uit voorhout
Kees Jan
Heb net de skirts voor de cabrio van mijn vrouw besteld via mini2.nl, die hebben ook die aanbieding, daar kosten ze 350 euro incl btw en verzendkosten naar nederland! montage kost daar 50 euro en daar hoef je dus niet voor naar duitsland te rijden
groet uit voorhout
Kees Jan
mini cooper S, JCW,zwart wit dak, panoramadak, harman kardon, 18" jcw velgen,aero pakket, navigatie, JCW stoelen, MTH spruitstuk
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Bericht
Oké moet dus goedkoper kunnen dan 350 euro, zeker als we er een aantal tegelijk kunnen afnemen.kees jan schreef:@ hans,
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gr.werner
Op mini2 bieden ze dit nu ook aan 350euro inkl verzendkosten en die zijn 50 euro . Kunnen we die nog uitsparen? Ik zou er wel een aantal willen ophalen eventueel, tegen een zeer kleine vergoeding. (regio den haag)Maaij schreef:Prijs is al vrij scherp. Zeker vergeleken met de prijzen in NL. Voor deze prijs wil ik het graag hebben, maar ik heb er al 1
Gr.werner
Onze sponsors