Locatie dvd-speler voor de navigatie-computer

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

Locatie dvd-speler voor de navigatie-computer

03 aug 2008, 10:47

Ik hoor regelmatig dat de dvd-speler voor de navigatie onder de bijrijderstoel hoort te zitten. Echter, bij mij zit deze onder de bestuurderstoel. Zijn er meerdere forummers die dit hebben? En wat zou de reden hiervan zijn?

Ik heb ook Harman Kardon, misschien dat dit er iets mee te maken heeft?

De reden dat ik dit vraag is dat ik stiekem hoop dat de cd-wisselaar aansluiting ook bij mij aan de linkerkant in de kofferbak zit. Rechts zit deze namelijk niet.
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 aug 2008, 23:10

Bij een cabrio zit deze onder de bestuurders stoel, (zie ook de MINI handleiding).
De aansluiting voor je cd wisselaar dient echt rechtsachter te zitten, om dit te zien dien je wel het hele paneel te verwijderen en niet alleen het klepje bij het achterlicht. (zie een eerder topic van mij over de cd wisselaar aansluiting).
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

19 aug 2008, 19:44

Carl schreef:Bij een cabrio zit deze onder de bestuurders stoel, (zie ook de MINI handleiding).
De aansluiting voor je cd wisselaar dient echt rechtsachter te zitten, om dit te zien dien je wel het hele paneel te verwijderen en niet alleen het klepje bij het achterlicht. (zie een eerder topic van mij over de cd wisselaar aansluiting).
Ik heb het hele paneel verwijderd en de aansluiting zit er niet, helaas.

@ Carl: Heb jij de aansluiting nog steeds niet kunnen vinden?
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 aug 2008, 16:53

Nope, hoeft ook niet meer gevonden te worden, de optie zat er blijkbaar niet op in mijn MINI (cd wisselaar voorbereiding).
Je kunt via je dealer ook de optielijst opvragen hoe je MINI destijds geleverd is. Als je een leuke dealer hebt zoeken ze dat even voor je uit. In mijn geval had ik het paneel ook al verwijderd en gezien dat er geen aansluiting zat... De optielijst die ik later ontvangen heb klopte dus..

Waarvoor heb jij je cd wisselaar aansluiting nodig ??

Navigatie programmeren ??
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

21 aug 2008, 18:48

Carl schreef:
Waarvoor heb jij je cd wisselaar aansluiting nodig ??

Navigatie programmeren ??
Ik had hem nodig om een Intravee II samen met een Alpine KCA-420i op aan te sluiten. Hieraan kan je dan een iPod koppelen en bedienen via het navigatie-scherm.
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

22 okt 2008, 10:22

Super! Bedankt Remmie.

Terug naar “Interieur en audio”