Behoort het raam aan de passagiers kant automatisch omhoog te gaan met een tikkie ??
zoals de bestuurders kant zeg maar...
gaat wel automatisch helemaal naar beneden....maar niet naar boven....
en aan de bestuurders kant beide automatisch...
Zou het wel handig vinden....maar weet niet of het een optie is ??...
Electrische ramen
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
komt omdat er geen rem in de ramen zit. Normaliter zakken automatische ramen een stukje naar beneden wanneer ze weerstand voelen bij het automatisch sluiten. Omdat de MINI ramen bij weerstand gewoon doorgaan, kan het gevaarlijk zijn als er handen tussen de ramen komen en dergelijke omdat de ramen niet zullen stoppen. Daarom hebben ze ervoor gekozen dat je alleen de bestuurderskant automatisch omhoog kan laten gaan.
Er zijn ook modules te koop die je kan aansluiten die ervoor zorgen dat het raam wel automatisch omhoog gaat.
Er zijn ook modules te koop die je kan aansluiten die ervoor zorgen dat het raam wel automatisch omhoog gaat.
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb me net het V6 MINI auto-windows-up circuit gekocht
heel cool spul
met 2 klikjes gaat het passagiersraam volledig op .....
je kan ook de dsc instellen dat hij altijd op off staat
ook de mistlampen kunnen altijd op
en ook de garage deur opener heb ik erbij .. als ik de toggleswitch van de vergrendeling naar boven houd dan gaat mijn garagepoort open ...
mijn rating : A+++ simpele installatie .. werkt perfect
link
ik heb van mijn vorige cooper de module van kptechnologies ook nog liggen .. daarmee kan je de ramen met je sleutel van op afstand beiden laten sluiten .. net een vid op youtube gezet (Geüpload (bezig, even geduld) .. als hij verwerkt is post ik hem hier straks .. of kijk eens of hij hier al tussen staat .. http://nl.youtube.com/user/x3301

met 2 klikjes gaat het passagiersraam volledig op .....
je kan ook de dsc instellen dat hij altijd op off staat
ook de mistlampen kunnen altijd op
en ook de garage deur opener heb ik erbij .. als ik de toggleswitch van de vergrendeling naar boven houd dan gaat mijn garagepoort open ...
mijn rating : A+++ simpele installatie .. werkt perfect

link
ik heb van mijn vorige cooper de module van kptechnologies ook nog liggen .. daarmee kan je de ramen met je sleutel van op afstand beiden laten sluiten .. net een vid op youtube gezet (Geüpload (bezig, even geduld) .. als hij verwerkt is post ik hem hier straks .. of kijk eens of hij hier al tussen staat .. http://nl.youtube.com/user/x3301
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook ik heb hetzelfde probleem dat je de passagiersruit handmatig omhoog moet doen. Erg lastig.
Maaruh vraagje, misschien is dit wel heel stom, maar kun je niet gewoon een ''bestuurders'' chip achter het knopje van de ''passagierkant'' doen, zodat de Mini 'denkt' dat het het bestuurders raam is??? Of anders een Engelse, daar zit het hele zooitje nl net andersom
Of is dit een idiote gedachte???

Maaruh vraagje, misschien is dit wel heel stom, maar kun je niet gewoon een ''bestuurders'' chip achter het knopje van de ''passagierkant'' doen, zodat de Mini 'denkt' dat het het bestuurders raam is??? Of anders een Engelse, daar zit het hele zooitje nl net andersom

Of is dit een idiote gedachte???

Onze sponsors