Hier een paar vraagjes betreft de audio in mijn mini.
heb voor de antwoorden al op het forum lopen zoeken maar kon nog niet echt specifiek antwoord vinden.
Ik wou het geluid in mijn mini flink wat opkrikken en dan zonder woofer in mijn kofferbak, dus ben ik bij ons in de buurt naar een dealer gegaan die het merk Audio System verkoopt. Na een gesprek met deze man en de catalogus doorgekeken te hebben stelde hij mij de vraag: "Heb je wel andere speakers nodig?"
Hij vertelden mij dat de speakers uit de mini helemaal niet zo slecht zijn en dat het meestal een kwestie is van je radio een beetje fatsoenlijk af te stellen. Hij heeft dit nu dus gedaan en het klinkt inderdaad super om eerlijk te wezen.
1 nadeel de tweeters gaan af en toe nog wel eens over de zeik. Zijn advies was om mijn orginele speakers te versterken met de versterker die ik nog heb en eventueel alleen andere tweeters te nemen.
Het kwam er dus op neer dat die man een uur tijd aan mij heeft besteed en hij mij het advies gaf koop niks bij mij je spul is goed genoeg je moet het alleen ff versterken.
Zijn er hier mensen met verstand van deze zaken die zijn mening delen of zeggen jullie geef een paar honderd euro uit dan heb je iets wat echt goed is.
alvast bedankt
groeten kevin