hoi hoi heb een vraag naar jullie toe
wil mijn speakers vervangen voor+achter
nu wil ik van orgineel naar hertz dit zal wel stuk beter zijn
maar nu komt de vraag gaan die achterwanden waar achter de
speakers in zitten moeilijk los???
en voren zou iets met verdikkings ringen moeten
anders passen de orginele speakers er niet in klopt dit???
en blijft het orginele voorkapje er dan wel op???
alvast bedankt allemaal
groetjes ingo
Vraag achter speakers
- minifreak86
- Enthousiast
Bericht
klopt ik zie het hahaha maakt dat veel verschil uit dan die hertz met orginele en voor voor moet ik
dan ook maar de zoekfunctie gebruiken weer wat geleerd thnx
:D 
dan ook maar de zoekfunctie gebruiken weer wat geleerd thnx

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is heel erg makkelijk.
Zowel voor als achter moeten de gehele panelen los.
Voor zitter er ongeveer 8 bouten uit m'n hoofd verstopt voordat je de deur kan demonteren. Voor zit 17 cm + tweater
Achter kun je de kappen vrij makkelijk los halen door eerst de bank er uit de drukken en hoeven de kappen er niet geheel uit. Je kunt andere speakers monteren. Achter 6*9 inch. LET wel op orgineel zitter er therminal blocks op of je koopt verloopstekkers of je soldeert de draden er gewoon bij waardoor de auto orgineel blijft. Of trekt voor een hele nieuwe installatie met versterkers nieuwe kabels.
Ik heb zelf meerdere inbouws van mini's op zitten. Zijn geen makkelijke auto's maar met de liefde die je voor mini hebt moet je de auto ook zo behandelen:P
Succes
Greetz.
Re: Vraag achter speakers
Ik ben beroeps inbouwer in Navigatie, Audio en entertamentminifreak86 schreef:hoi hoi heb een vraag naar jullie toe
wil mijn speakers vervangen voor+achter
nu wil ik van orgineel naar hertz dit zal wel stuk beter zijn
maar nu komt de vraag gaan die achterwanden waar achter de
speakers in zitten moeilijk los???
en voren zou iets met verdikkings ringen moeten
anders passen de orginele speakers er niet in klopt dit???
en blijft het orginele voorkapje er dan wel op???
alvast bedankt allemaal
groetjes ingo
Het is heel erg makkelijk.
Zowel voor als achter moeten de gehele panelen los.
Voor zitter er ongeveer 8 bouten uit m'n hoofd verstopt voordat je de deur kan demonteren. Voor zit 17 cm + tweater
Achter kun je de kappen vrij makkelijk los halen door eerst de bank er uit de drukken en hoeven de kappen er niet geheel uit. Je kunt andere speakers monteren. Achter 6*9 inch. LET wel op orgineel zitter er therminal blocks op of je koopt verloopstekkers of je soldeert de draden er gewoon bij waardoor de auto orgineel blijft. Of trekt voor een hele nieuwe installatie met versterkers nieuwe kabels.
Ik heb zelf meerdere inbouws van mini's op zitten. Zijn geen makkelijke auto's maar met de liefde die je voor mini hebt moet je de auto ook zo behandelen:P
Succes
Greetz.
Onze sponsors