Dag luitjes,
Ik ben net nieuw op 't forum maar meteen even een vraag. Mijn Mini Cooper uit 2002 die ik onlangs aangeschaft heb, heeft problemen met gekopieerde cd's ongeacht merk of brandsnelheid. Is dit een meer voorkomend probleem geweest of ben ik een uitzondering?
Alvast bedankt
Radio Boost moeite met gebrande cd's?
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mp3's werkt alleen bij de facelifts geloof ik. Ik brand zelf ook met iTunes vanaf een mac en dat werkt prima in de auto.
- ChillOut
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Radio Boost moeite met gebrande cd's?
Aangezien ik niet weet hoe ik zelf een onderwerp aanmaak, zal ik even hierop reageren.
Ik heb sinds vorige week een mini cooper D met een Mini CD en ik vraag me af of iemand weet of ik gebrande CD's erop kan afspelen. Ik heb het al geprobeerd met CD-R en het lukt niet, misschien kan iemand me helpen en wat raad geven.
Alvast bedankt op voorhand.
Ik heb sinds vorige week een mini cooper D met een Mini CD en ik vraag me af of iemand weet of ik gebrande CD's erop kan afspelen. Ik heb het al geprobeerd met CD-R en het lukt niet, misschien kan iemand me helpen en wat raad geven.
Alvast bedankt op voorhand.

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb een 2005 facelift, maar de boostradio speelt niet alle MP3'tjes af.. Sommige bestanden probeert 'ie te laden, maar dan slaat 'ie gewoon over naar het volgende bestand.
Wordt tijd dat ik me Pioneer in ga bouwen, tenminste geheugenkaartjes ipv irritante cd's.
Wordt tijd dat ik me Pioneer in ga bouwen, tenminste geheugenkaartjes ipv irritante cd's.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ander merk/type cd'tjes kan ook helpen.
Zo doet mijn navi-software het op de ene soort DVD wel en op een andere soort niet.....
Zo doet mijn navi-software het op de ene soort DVD wel en op een andere soort niet.....
- ChillOut
- Nieuw Lid
Bericht
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets van auto's ken. Ik weet enkel dat het een mini cooper D is, wit met zwarte strepen, zoals op de foto.
Ik heb al geprobeerd met Maxwell CD-r via MP3-formaat omdat mensen me hadden gezegd dat het zo wel zou lukken en dat lukte niet.
Kan het zijn dat ik gewoon geen gebrande CD's meer zal kunnen afspelen?
Mvg
boris_brznjef schreef:Welke mini Cooper D? Meer informatie is nodig
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets van auto's ken. Ik weet enkel dat het een mini cooper D is, wit met zwarte strepen, zoals op de foto.
Ik heb al geprobeerd met Maxwell CD-r via MP3-formaat omdat mensen me hadden gezegd dat het zo wel zou lukken en dat lukte niet.
Kan het zijn dat ik gewoon geen gebrande CD's meer zal kunnen afspelen?
Mvg
- ChillOut
- Nieuw Lid
Bericht
Sorry, dit was ik vergeten te vermelden, hij is van 2009boris_brznjef schreef:je weet toch wel een bouwjaar? want ik zie namelijk geen foto
als je deze radio hebt kan ie geen MP3's aan:
Onze sponsors