Ik heb nog nieuw in doos, alleen de geluids isolatie matten missen.
Het heeft ongeveer 2 maanden in mijn auto gezeten.
In middels heb ik de MINI verkocht en de module verwijderd, hij is dus eigelijk nieuw.
Zijn er mensen die beter geluid willen hebben dan de Harman Kardon set ??
Groeten,
Mart
Te Koop: DPSM compleet
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even opletten, past niet in de R56.
Ik heb de originele geluidsisolatie nog nieuw in de doos liggen maar die is meeverkocht met mijn oude speakerset aan iDD.
Iemand die de set koopt zou eventueel met iDD kunnen onderhandelen om de originele geluidsmatten te verkijgen.
Zo ziet de set er uit, nieuwprijs 800 euro bij Timmermans inclusief geluidsisolatie (die ook via matten los te krijgen is).
Zitten de 4 strips met tekst er ook bij en zijn die al geplakt geweest?
Sinds ik de DPSM heb hoor ik mijn uitlaat niet meer

Ik heb de originele geluidsisolatie nog nieuw in de doos liggen maar die is meeverkocht met mijn oude speakerset aan iDD.
Iemand die de set koopt zou eventueel met iDD kunnen onderhandelen om de originele geluidsmatten te verkijgen.
Zo ziet de set er uit, nieuwprijs 800 euro bij Timmermans inclusief geluidsisolatie (die ook via matten los te krijgen is).
Zitten de 4 strips met tekst er ook bij en zijn die al geplakt geweest?
Sinds ik de DPSM heb hoor ik mijn uitlaat niet meer

- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
Volgens mij is 600 euro een reeel bedrag, gezien de nieuwprijs van eerder 1200, maar via duitsland 800.
Ik heb de doos netjes bewaard, zelfs het boekje is er netjes bij.
Inbouw kan ook samen met mij, ik heb het immers vaker ingebouwd.
De geluids dempende matten kan ik ook wel krijgen bij een lokale automaterialen zaak.
Berthil weet alles van de geluids kwaliteit !!!!!
ohja, de badges hebben wel geplakt gezeten, maar plakken nog prima !
Groeten,
Mart
Ik heb de doos netjes bewaard, zelfs het boekje is er netjes bij.
Inbouw kan ook samen met mij, ik heb het immers vaker ingebouwd.
De geluids dempende matten kan ik ook wel krijgen bij een lokale automaterialen zaak.
Berthil weet alles van de geluids kwaliteit !!!!!
ohja, de badges hebben wel geplakt gezeten, maar plakken nog prima !
Groeten,
Mart
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Das een goeie, zou ik ook wel willen weten.Rob schreef:Wat ik mij afvraag is of als je nu HK hebt je alleen de versterker en de speakers hoeft te vervangen, dus de gehele bedrading niet te vervangen of gaat dat niet vanwege mogelijk verschil in aansluitstekkers?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alles moet bij mijn weten vervangen worden, inclusief bedrading.
De bedrading is niet het meeste.
Bij de DPSM is dat alleen een dikke kabel van radio naar de achterin gelegen versterker. Vanaf de radio blijft de bedrading hetzelfde als je geen HK hebt.
Bij de HK is dacht ik een andere bedrading naar de speakers dus je hebt kans dat je die ook nog moet vervangen als je DPSM neemt. Misschien kan diegene die de HK zelf heeft ingebouwd en er veel vragen over heeft gesteld daar op antwoorden (ben even zijn naam kwijt).
Soms blijkt dat sommige al krom zijn bij het loshalen van het zijpaneel en soms valt er wel eens ééntje een groot zwart gat in.
Met een clipje meer of minder vast maakt trouwens helemaal niks uit dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
De bedrading is niet het meeste.
Bij de DPSM is dat alleen een dikke kabel van radio naar de achterin gelegen versterker. Vanaf de radio blijft de bedrading hetzelfde als je geen HK hebt.
Bij de HK is dacht ik een andere bedrading naar de speakers dus je hebt kans dat je die ook nog moet vervangen als je DPSM neemt. Misschien kan diegene die de HK zelf heeft ingebouwd en er veel vragen over heeft gesteld daar op antwoorden (ben even zijn naam kwijt).
Je kan gewoon op voorhand wat extra gele clipjes halen bij de dealer.Lorr schreef:Heb beetje schrik met het werken aan interieur al die clipjes enz die durven wel meerdere keren afbreken bij mij.
Soms blijkt dat sommige al krom zijn bij het loshalen van het zijpaneel en soms valt er wel eens ééntje een groot zwart gat in.
Met een clipje meer of minder vast maakt trouwens helemaal niks uit dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
het syteem ligt er nog !
Is er dan niemand die geintereseerd is in dese SUPER upgrade voor de new MINI ??
Inbouwen wil ik ook met alle plezier doen voor mensen die dit niet aandurven.
Greetz,
Mart
Inbouwen wil ik ook met alle plezier doen voor mensen die dit niet aandurven.
Greetz,
Mart
Onze sponsors