Parrot carkit inbouwen

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
kevinmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Parrot carkit inbouwen

02 dec 2007, 13:00

Ik heb onlangs een parrot carkit gekocht. Nu wou ik hem zelf inbouwen, alleen nu kom ik het volgende probleem tegen.

Op het moment dat ik alles stekkers aansluit met de iso2car kabel van mijn Harman Kardon radio, komt er geen geluid meer uit de speakers. Ik neem aan dat ik alle stekkers op de goede manier heb aangesloten, aangezien deze door hun vorm maar op 1 manier met elkaar verbonden kunnen worden, echter wat ik ook probeer ik krijg geen geluid uit de speakers.

Zowel de radio als wel de carkit krijgen wel stroom en functioneren ook gewoon alleen het geluid blijft echter achterwege.

Heeft iemand hier ervaring mee, en weet iemand misschien hoe dit op te lossen is?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2007, 17:22

Had je mijn DIY al doorlopen? Ik heb ook HK en ook een Parrot kit ertussen zitten!

MR
kevinmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 dec 2007, 20:51

Nee heb ik nog niet gedaan, waar kan ik die vinden?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 dec 2007, 21:00

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4170

Ff de zoekfunctie gebruiken en je komt een eind. Ik zat net nog in de auto om wat dingen aan te sluiten... in ieder geval gekeken of er wat aan te sluiten viel ;) Maar helaas moet ik wat aanpassingen gaan doen.

MR
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 dec 2007, 09:55

Ik heb hem laten inbouwen door een garage en kan niet anders zeggen dat het een super systeem is, goede aankoop dus en een stuk goedkoper dan de af-fabriek optie van MINI.
In mijn gallery staan foto waar die geplaatst is.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 dec 2007, 13:48

wat vaak is.....
de mute staat niet op de mute vd radio...
wat je dus krijgt is dat de radio denkt dat je de hele tijd telefoon hebt...
of juist anders om....de radio weet niet dat er telefoon is....en schakeld nie aan....
kevinmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 dec 2007, 19:57

Die gedachte had ik ook, enig idee hoe ik er achter kan komen of de mute aan staat?

Als ik bel via de carkit hoor ik ook geen kiestoon, niet via de speakers en ook niet via mijn telefoon. Blijft raar, volgens mij kan ik de kabels niet op een andere manier aansluiten dan dat ik nu heb gedaan.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 dec 2007, 23:36

Nou ja da heb ik ook nie... komt omdat de Parrot wat laat inschakelt... Maar het werkt verder goed.

MR
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 dec 2007, 17:21

ik hoor gewoon een kiestoon uit mijn speakers komen hoor, misschien toch verkeerd aangesloten?? :roll:

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
kevinmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

06 dec 2007, 10:24

Floris, ik heb de iso2car aangesloten op de standaard bekabeling van mijn mini en het andere uiteinde heb ik aangesloten op mijn HK setje, dan hou je de mannetjes en vrouwtjes stekkers over en doordat zij ook weer verschillende vormen hebben, is er maar één combi mogelijk..... zal aankomende zaterdag nog eens gaan klussen, hou jullie op de hoogte van wat er nou precies mis gaat.

Zowel de carkit als de radio werken wel, in zoverre dat er stroom op staat, alleen er komt geen geluid uit. Ook als ik bel hoor ik geen kiestoon uit mijn speakers komen, terwijl hij wel verbinding maakt. Ik heb naast de iso2car kabel verder toch niks nodig aan bekabeling?? Mocht dit wel zo zijn dan hoor ik dat graag.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2007, 11:12

Hi Kevin,

Je moet aan niet vragen hoe het alleen aangesloten is want ik heb echt twee linkerhanden :|
Moet wel zeggen dat het ze de parot wel twee keer hebben aangesloten omdat die de eerste keer niet goed was, dus misschien is het wel helemaal niet eenvoudig.

gr.
floris

Terug naar “Interieur en audio”