Chromen ringen set
- frank van vijfeijken
- Nieuw Lid
Bericht
Chromen ringen set
kan iemand mijn vertellen waar je zoon 20 delige chromen set goed koop kunt halen ..
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had de ringen die je over de bestaande ringen set moest monteren. Ik vond die zelf niet verkeerd hoor. Ze zijn in ieder geval een stuk voordeliger dan de ringen die de bestaande ringen vervangt.
Ik betaalde 59 euro voor het gehel setje via de duitse ebay.
Ik betaalde 59 euro voor het gehel setje via de duitse ebay.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Chromen ringen set
Ja welkom hier!frank van vijfeijken schreef:kan iemand mijn vertellen waar je zoon 20 delige chromen set goed koop kunt halen ..

Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
die ringen set die je eroverheen kunt schuiven is prima. Jij bent de enige die ziet of weet dat het eroverheen geschoven is.
Berthil is wat dat betreft een beetje een mierenneuker (Dubbel N)
iDD
Berthil is wat dat betreft een beetje een mierenneuker (Dubbel N)
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ja, ik zie ze wel eens ergens. Vraag me altijd af hoe dat bij de randen zit? Heb je daar speciale rims of iets dergelijks voor, om het mooi af te werken aan de spiegelkant.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik weet het nuhenkietenk schreef:Zo heb ik ook de chromen spiegelkappen over mijn oude heen geplakt, geen hond die het ziet!

Ja, ik zie ze wel eens ergens. Vraag me altijd af hoe dat bij de randen zit? Heb je daar speciale rims of iets dergelijks voor, om het mooi af te werken aan de spiegelkant.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je ziet een randje lopen ja, maar ik vind het niet hinderlijk. Mijn broer (minipoeper) wel en heeft later dus volledig passende kappen gekocht.Pretty Cooper schreef:Ik weet het nuhenkietenk schreef:Zo heb ik ook de chromen spiegelkappen over mijn oude heen geplakt, geen hond die het ziet!![]()
- frank van vijfeijken
- Nieuw Lid
Onze sponsors