Kwam deze navigatie van Tom tom tegen op de Duitse markt.
Kijk hier voor de website.
Als we collectief tegen korting kunnen inkopen, is het misschien wel een idee voor een Groupbuy??

Gr. Richard
Ja, het is zeker nog aan de prijs. Weet iemand anders misschien waar je deze behuizingen los kunt kopen?MaVaEe schreef:Super gaaf man!![]()
Zijn wel redelijk aan de prijs alleen...
Tja en de TomTom one kost ook 249 euro dus dan kom je al wel redelijk in de buurt van die 599 euro!tysie schreef:Ben deze advertentie al eerder tegengekomen en vond het ook een mooie oplossing.
Die dubbele tellers zijn alleen nergens te krijgen, althans niet voor een redelijke prijs.
Heb toen even bij de "stealer" geinformeerd, maar daar kosten ze geloof ik iets van € 260,-
Ik ookMaVaEe schreef:Ik ben voor een groupsbuy van alleen de behuizing...Jurgen schreef:This wel knap afgewerkt anders. Als er ooit een groupbuy komt let me know... Mss kunnen we dan iets aan die prijs doen.
Ok toppie!Colmena schreef:Ik ookMaVaEe schreef:Ik ben voor een groupsbuy van alleen de behuizing...Jurgen schreef:This wel knap afgewerkt anders. Als er ooit een groupbuy komt let me know... Mss kunnen we dan iets aan die prijs doen.Heb het bedrijf net even een mail gestuurd voor zowel een prijs voor het gehele setje bij een grotere afname en voor alleen de behuizing. Ff afwachten wat hun reactie is.
Onze sponsors