Kan iemand mijn meer details geven van de ingebouwde navigatie die in de mini steekt ?!
NL gesproken ???
File melding ?
Kwaliteit ?
Leuke functies ?
e.a ...............
Navigatie
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Ik neem aan dat je het nog over de R53 hebt, aangezien je een cabrio rijd.
Ik had in mijn vorige S een ingebouwde navigatie (de originele van mini).
De DVD die je er apart bij moet kopen is gewoon in Nederlands.
De files worden heel nauwkeurig en ruim van te voren aangegeven, met de mogelijkheid om direct een keuze te maken voor een alternatieve route. En dat werkt echt 100%. Vorig jaar nog in Engeland uitgeprobeerd. Je komt ook weer terug op de aangegeven weg.
Kwaliteit is erg goed. Je kan het beeld op groot scherm of half scherm zetten. Je weet precies op welke hoogte je rijd (niet dat je daar wat aanhebt)
Je kan bij het intoetsen van adres kiezen uit verschiollende mogelijkheden qua route je wil rijden. Snelste route, snelweg, alternatieve route, snelweg vermijden etc.
Het enige nadeel was dat de stem qua geluid niet te dempen was. Als de radio wat harder aanstaat, dan roept zij net zo hard terug
Ik had in mijn vorige S een ingebouwde navigatie (de originele van mini).
De DVD die je er apart bij moet kopen is gewoon in Nederlands.
De files worden heel nauwkeurig en ruim van te voren aangegeven, met de mogelijkheid om direct een keuze te maken voor een alternatieve route. En dat werkt echt 100%. Vorig jaar nog in Engeland uitgeprobeerd. Je komt ook weer terug op de aangegeven weg.
Kwaliteit is erg goed. Je kan het beeld op groot scherm of half scherm zetten. Je weet precies op welke hoogte je rijd (niet dat je daar wat aanhebt)

Je kan bij het intoetsen van adres kiezen uit verschiollende mogelijkheden qua route je wil rijden. Snelste route, snelweg, alternatieve route, snelweg vermijden etc.
Het enige nadeel was dat de stem qua geluid niet te dempen was. Als de radio wat harder aanstaat, dan roept zij net zo hard terug

R56 Still fun but easier to live with
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Nu hopen dat ik de DVD versie heb !!!
of bestond na 11/2004 geen twee versies meer ???
i hope so !
of bestond na 11/2004 geen twee versies meer ???
i hope so !
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Nee, ik bedoel : bestonden er toen zowel cdrom als dvd navigatie ???
Of was dat dan zowizo DVD ?!
Of was dat dan zowizo DVD ?!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb/had gehoord dat er twee versies in omloop waren !
maar als je het systeem wil uitbreiden met vb. NL spraak of filemelding dat dat enkel bij de dvd versie kan !!!
maar als je het systeem wil uitbreiden met vb. NL spraak of filemelding dat dat enkel bij de dvd versie kan !!!
- wiebelgroen
- One wheel wonder
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Idd gelukkig DvD versie !
Dinsdag naar dealer voor een nieuwere dvd !
Enig idee hoeveel die kost....
Wil ook wel NL en geupdate filemelding
Dinsdag naar dealer voor een nieuwere dvd !
Enig idee hoeveel die kost....
Wil ook wel NL en geupdate filemelding
Onze sponsors