Hallo, kan de verbruiksmeter ook verandert worden in km.
Nu bijvoorbeeld in beeld. 8.4.ltr
Ik wil 12.5km.
Tip?
Verbruiksmeter ook in km te regelen?
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: verbruiksmeter ook in km te regelen?
Ja, dat kan... maar het is niet een instelling die je van de bedieningsknoppen kunt doen. Dan moet ie wel aan de computer gehangen worden om anders geprogrammeerd te worden. Maar wel mogelijk om van liters/100km naar km/liter om te zetten.
Misschien ook een tip voor jouw, stellen velen op het forum op prijs: Effe voorstellen...
Misschien ook een tip voor jouw, stellen velen op het forum op prijs: Effe voorstellen...

- longbridge
- Nieuw Lid
Bericht
Klopt,Laat de foto's eerst maken door 1 van mijn zoons.Daarna stel ik me pas voor.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Robert, wanneer je geïntegreerde navigatie hebt in je R53 kan je het in elk geval wel zelf instellen in het menu van de BC ---- zonder gebruik van externe laptop/softwareRobert schreef:Ja, dat kan... maar het is niet een instelling die je van de bedieningsknoppen kunt doen. Dan moet ie wel aan de computer gehangen worden om anders geprogrammeerd te worden. Maar wel mogelijk om van liters/100km naar km/liter om te zetten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Verbruiksmeter ook in km te regelen?
Ahh, kijk aan, top tip!!
En de NL-handleiding voor de NAVI-systemen (voor de R50/R52/R53-series) staan in de DIY-sectie van dit forum. Dus dan is dat balletje ook weer rond.

En de NL-handleiding voor de NAVI-systemen (voor de R50/R52/R53-series) staan in de DIY-sectie van dit forum. Dus dan is dat balletje ook weer rond.
Onze sponsors