Update navi?
- sonny cooper s
- One wheel wonder
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Re: update navi ?
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Wordt een wilde gok zo als je niet verteld wat voor een update, kaart of systeem.
En wat voor navigatiesysteem heb je, en welke versie zit er al in.
Ron.
Wordt een wilde gok zo als je niet verteld wat voor een update, kaart of systeem.
En wat voor navigatiesysteem heb je, en welke versie zit er al in.
Ron.
- sonny cooper s
- One wheel wonder
Bericht
ik wil de kaart updaten zitten 2 cd's bij 1 orgineel en 1 kopie van kaarten 2007
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Nieuwere kaarten zijn er wel.
Of bij de dealer.
Of op de diverse marktplaatsen.
Of als je handig bent en ze weet te vinden kun je ze ook wel van het internet plukken en zelf branden. (maar dat mag natuurlijk niet..
)
Of bij de dealer.
Of op de diverse marktplaatsen.
Of als je handig bent en ze weet te vinden kun je ze ook wel van het internet plukken en zelf branden. (maar dat mag natuurlijk niet..

- sonny cooper s
- One wheel wonder
- speedy
- NMC Legend
- sonny cooper s
- One wheel wonder
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Mail adressen worden door MP afgeschermd, dus je moet even een account aanmaken.
Is gratis, dus ook niet duur.
Is gratis, dus ook niet duur.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Let wel op dat je DVD navi hebt... en niet zoals de nieuwste Mini's want die hebben geen DVD maar volgens mij via een flashdrive.... (correct me if I'm wrong)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Update navi?
Klopt Louis ik en volgens mij jij ook hebben een flasdeive

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- sonny cooper s
- One wheel wonder
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zoek even op dit forum. Dat staat al uitgebreid beschreven.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Wess
- Nieuwsgierig
Bericht
Bedankt voor de link speedy! ik heb em gelijk gemaild. Dvd die er nu in zit is net zo oud als me mini cooper zelf x]
Je kijkt niet voor een auto en koopt toevallig een Mini..
Je koopt een Mini omdat je een Mini wilt!
Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
Je koopt een Mini omdat je een Mini wilt!
Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hele relaxte gast en snap niet dat mensen zo moeilijk doen als je hier voor weinig de nieuwste navi binnen een dag in huis hebt :-D
Onze sponsors