Mensen het volgende: is het bekend bij de R53 dat er water binnenkomt in de achterbak? Als ik dat matje optil die over de accu ligt, is deze aan de voorkant altijd zeiknat. Gisteren de auto door de krasstraat gehaald en daarna gekeken en kletsnat.
Iemand bekend waar deze lekkage kan zitten?
Achterbak schuimrubber nat bij accu
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Achterbak schuimrubber nat bij accu
Kan verschillende oorzaken hebben, maar komt meestal door lekkage bij het rubber van het derde remlicht.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Heb ik ook gehad maar bij mij lekte de boel door de gaatjes van de bevestigingsnippels van de chroomlijst onder de ruit. Ik heb er nieuwe clips in gezet maar dat was een rampenklus. Ze breken heel makkelijk.
Lekkage is nu wel weg .
Lekkage is nu wel weg .
- Furr2013
- Enthousiast
Bericht
Naja ik ga er niet mee klooien
daar is de garage voor waar ik hem gekocht heb
*bovag garantie*

- griendar
- 4 op een rij!
Bericht
achterklep demonteren, nieuw rubber, de carosserie platen lekten , chroomlijst lekte
als gevolg hiervan speciale accu kabel gecorodeerd kost €500 om te repareren
slechte konstructie van de R53 ,rijd verder goed maar is te snel op de markt gebracht
zwaardere koppeling in moeten zetten,dist. ketting en stuurpomp komen nog aan de beurt
Heb het ook gehad, koste me €800 om op te sporen bij de stealerFurr2013 schreef:Naja ik ga er niet mee klooiendaar is de garage voor waar ik hem gekocht heb
*bovag garantie*
achterklep demonteren, nieuw rubber, de carosserie platen lekten , chroomlijst lekte
als gevolg hiervan speciale accu kabel gecorodeerd kost €500 om te repareren
slechte konstructie van de R53 ,rijd verder goed maar is te snel op de markt gebracht
zwaardere koppeling in moeten zetten,dist. ketting en stuurpomp komen nog aan de beurt
- Furr
- One wheel wonder
Bericht
23 januari gaat die naar Haarhuis voor alle zaken die nog niet gedaan zijn, terwijl ze dat wel zouden doen. Denk niet dat ze alles kunnen maken in 1 dag.
- Furr2013
- Enthousiast
Bericht
Vandaag teruggeweest, blijkbaar is het ruitenvloeistof, de slang was kapot of zow.
Onze sponsors