Alvast bedankt!
Sleutelhanger Mini
- mrjoost86
- One wheel wonder

Bericht
Sleutelhanger Mini
Ik ben hard op zoek naar een mooie sleutelhanger die mijn Minisleutel waardig is...
Ik heb weleens zo'n mooi leren hoesje voor alleen de sleutel zelf gezien zeg maar. Weet iemand die ergens te vinden. Of heeft iemand goede suggesties waar je dat kan kopen, laten maken.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Sepp: met inmiddels 900 "leden" moet het wel eens een keer kunnen. Het probleem blijft alleen de kleur, kleurstelling, uitvoering, aantallen etc.
(je moet er meestal heeel veel in 1x afnemen wil het betaalbaar zijn, misschien een leuk idee voor MINI UNITED??)
(je moet er meestal heeel veel in 1x afnemen wil het betaalbaar zijn, misschien een leuk idee voor MINI UNITED??)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zet bij de clubshop maar een groupbuy op, want ik wil er een!!Arjan schreef:@ Sepp: met inmiddels 900 "leden" moet het wel eens een keer kunnen. Het probleem blijft alleen de kleur, kleurstelling, uitvoering, aantallen etc.![]()

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ik gaat s kijkenkarretje schreef:Yesssssssssssss!!
@pretty-cooper Op Ebay heb ik er pas bijna 1 gekocht voor € 0.01 zonder verzendkosten, maar werd net op het laatst overboden.
Daar kan je ook eens kijken, wie weet???????

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- TomSR
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik werk bij een productontwikkelingbureau als product designer. Als er nog steeds over wordt nagedacht, laat wat van je horen, misschine kunnen wij van dienst zijn.Sepp schreef:Arjan en ik hebben weleens gebrainstormed om een NewMINIclub-sleutelhanger te laten ontwerpen.
Het is er nooit echt van gekomen. Maar het idee blijft nog steeds grappig.
- Damien-98
- Nieuwsgierig

Bericht
NewMINIclub sleutelhanger.....!
Ik heb eventueel contacten in China. Daar zou ik ze kunnen laten maken!
Zag dat iemand al opperde om het te " Designen" als het ontwerp klaar is kan ik bij wat relaties wat prijzen in China opvragen.....!
Dus wat mij betreft!?
Zag dat iemand al opperde om het te " Designen" als het ontwerp klaar is kan ik bij wat relaties wat prijzen in China opvragen.....!
Dus wat mij betreft!?
Onze sponsors