Isofix beugels monteren

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
komserbey
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Isofix beugels monteren

23 aug 2013, 01:20

Beste mensen,

Ik wil een setje isofix beugels monteren. Hiervoor wil ik de part met code 72111314448 bestellen. Zie http://parts.miniofsouthatlanta.com/ima ... /92461.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer duidelijkheid.

Heeft er iemand enig idee op welke positie ik deze beugels dien te monteren?

In de volgende topic kunnen jullie zien welke onderdelen ik bedoel: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=16020" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt.

Groet,

K
CooperMartin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: isofix beugels monteren

23 aug 2013, 08:42

Ik heb een keer Isofix achteraf ingebouwd in een BMW E46 touring.
Waar de beugels moeten komen is snel duidelijk. Je ziet vanzelf de boutgaten zitten.

Alleen zit je denk met de zitting van de achterbank. Die is niet geschikt voor Isofix. Dus je zal of zelf de gaten moeten maken in je zitting of een andere zitting kopen.
komserbey
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: isofix beugels monteren

24 aug 2013, 19:14

CooperMartin schreef:Ik heb een keer Isofix achteraf ingebouwd in een BMW E46 touring.
Waar de beugels moeten komen is snel duidelijk. Je ziet vanzelf de boutgaten zitten.

Alleen zit je denk met de zitting van de achterbank. Die is niet geschikt voor Isofix. Dus je zal of zelf de gaten moeten maken in je zitting of een andere zitting kopen.
Bedankt voor je antwoord. Als ik het goed begrijp zijn de gaten op het ijzeren gedeelte (achter de bekleding) voorgeboord? Als het zo is zal ik direct aan de gang gaan.
CooperMartin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Isofix beugels monteren

26 aug 2013, 09:48

Bij mijn BMW waren de gaten inderdaad al aanwezig. Zal denk bij de Mini ook wel zijn.
Lijkt me sterk dat ze twee verschillende body's maken voor auto's met en zonder ISO-fix.
komserbey
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Isofix beugels monteren

26 aug 2013, 12:37

CooperMartin schreef:Bij mijn BMW waren de gaten inderdaad al aanwezig. Zal denk bij de Mini ook wel zijn.
Lijkt me sterk dat ze twee verschillende body's maken voor auto's met en zonder ISO-fix.
Ik zal aan de gang gaan. Zodra ik klaar ben post ik hier mijn ervaringen. Kan nog een week of 4 duren ivm drukke tijden.

Terug naar “Interieur en audio”