Beste Mini-vrienden,
Ik heb al veel gezocht en gevonden op het forum, maar kom toch niet echt verder. Ik wil graag in de Mini (mei 2005) van mijn vrouw muziek via mijn Iphone 5 kunnen afspelen. Op het forum in de diy-sectie wel gevonden hoe eventueel een kabeltje gemaakt kan worden, maar dit zie mezelf echt niet voor elkaar prutsen. Weet iemand of er een kant en klaar kabeltje te koop is dat ik rechtstreeks kan aansluiten op de achterkant van de radio (Boost) in plaats van zelf een stekkertje te fabriceren?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Aux-ingang
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Manick
- Sponsor
Bericht
Ik heb in mijn R53 S ook de orginele aux ingang in gebouwd in me Mini maar vond de geluid`s kwaliteit en de bassen( heb een H/K installatie) niet goed
ik heb daar voor in de plaats wel eens waar voor een Iphone een Belkin Fm Transmitter gekocht. die heb je ook voor universele en gewoon 3.5 jack ingangen
werkt perfect af en toe wat ruis maar dan moet ik de kanalen even veranderen
gr. Manick
ik heb daar voor in de plaats wel eens waar voor een Iphone een Belkin Fm Transmitter gekocht. die heb je ook voor universele en gewoon 3.5 jack ingangen
werkt perfect af en toe wat ruis maar dan moet ik de kanalen even veranderen
gr. Manick
- chosenfew106
- Be Mini
- ilovemywife'scar
- Nieuwsgierig
Bericht
Inderdaad aux-kabeltje op eBay gescoord (even zoeken op 'aux kabel mini' en je belandt bij de adapter shop). €23 incl. verzenden, twee dagen later thuis. Bij aansluiten achterin de Boost radio inpluggen onder de rode zekering. Niet in het blok ernaast, want dan verschijnt via de 'mode-knop' aux niet in het display. Dus insteken onder de rode zekering. Daarvoor eerst klein nokje van het stekkertje wegsnijden. Ik heb het kabeltje achter de radio en de climate control laten lopen, restant van kabeltje ligt in vakje achter asbak en de 3.5 mm stekker kan zo in de iPhone. Werkt super, prima geluid.
Dank voor alle reacties.
Dank voor alle reacties.
Mini One Salt, Pano-dak
Onze sponsors