Hoe passen de matten van een R56 in een R50 qua model?
Zoek nog steeds de matten met een zilver grijze rand voor in de park lane maar kan ze nergens meer vinden.
Nu zie ik dat ze een cosmopolitan set hebben waar ook een zilver/grijze rand om heen zit maar die zijn o.a. voor de R56.
Matten R56 in een R50 ?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, zo:

Urban Floor Mats by MartijnKoevoets, on Flickr
Bij de voetsteun 'mis' je een stukje, en ze zijn ietsje breder, maar op zich is de pasvorm vrij vergelijkbaar. Hier de andere kant:

Bij de voetsteun 'mis' je een stukje, en ze zijn ietsje breder, maar op zich is de pasvorm vrij vergelijkbaar. Hier de andere kant:

- Mini addict
- Leerling Mini lid
Bericht
In je andere topic hier heb ik geantwoord compleet met bestel nr. Ik begrijp niet dat jouw dealer hem niet kan bestellen
Groet,
Groet,
Laatst gewijzigd door Mini addict op 16 mar 2013, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini addict
- Leerling Mini lid
Bericht
en nog een keer, begrijp er niets van
Laatst gewijzigd door Mini addict op 16 mar 2013, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini addict
- Leerling Mini lid
Bericht
en nog eens 

Laatst gewijzigd door Mini addict op 16 mar 2013, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini addict
- Leerling Mini lid
Bericht

Ja, ik moet hem eens uitzuigen zie ikschnhvn schreef:Deze heeft volgens de dealer niet de zilver/grijze rand om de mat. Bij jou wel?

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het zijn geen OEM matten maar wel een hoop kleurcombi's kocht bij hun altijd een setje voor de wintermaanden kwalitatief erg goed
http://www.automatten.nl/automatten/Min ... 434,0.html
http://www.automatten.nl/automatten/Min ... 434,0.html
- Mini addict
- Leerling Mini lid
Onze sponsors