Na het wassen, met hogedruk spuit, heb ik soms wat water in het interieur, ramen aan de binnenkant, is dit normaal en zo niet wat kan ik er aan doen?
Ik hoor graag van jullie!!
Spoortjes water
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: spoortjes
Liefjes aaien met een sponsje ipv hoge drukspuit.Hendrikus schreef:wat kan ik er aan doen?
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
- minigeert
- One wheel wonder
Bericht
heb ik ook steeds last van,heb de deurscharnieren al eens laten bijregelen,maar heeft niets geholpen,is een nadeel van de mooie kaderloze ramen
Re: Spoortjes water
Hendrikus schreef:Na het wassen, met hogedruk spuit, heb ik soms wat water in het interieur, ramen aan de binnenkant, is dit normaal en zo niet wat kan ik er aan doen?
Ik hoor graag van jullie!!
heb ik ook steeds last van,heb de deurscharnieren al eens laten bijregelen,maar heeft niets geholpen,is een nadeel van de mooie kaderloze ramen
- horn
- Be Mini
Bericht
zolang het water langs de randen van je ramen naar binnen druppelt na met een hogedrukspuit afgespoten te zijn, is er niks aan de hand. Iig niet iets dat je met het bijstellen van scharnieren kan verhelpen. Als er in een regenbui water naar binnen komt is het een ander verhaal. Maar dan hoor je waarschijnlijk ook de wind suizen bij 120 km/u

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

Onze sponsors