Hallo,
Ik heb een externe volt en oliet° meter, mijn batterij werd leeggetrokken door de radio die stuk was volgens de dealer, nu heb ik gemerkt dat de volt en oliet° meter stroom nemen van de radiovoeding, als mijn sleutel uit t contact is blijft hij de volt en oliet° aangeven, zouden de meters de oorzaak niet kunnen zijn of is het normaal dat ze blijven aangeven wat t voltage en t° is bij contact op 0 of sleutel eruit???
grts
Volt en oliet° meter
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Ben niet bijster goed met electrics maar heeft het niet te maken dat j ze op de constante plus hebt aangesloten?
- krikkie
- 4 op een rij!
Bericht
De dealer had verlies gemeten aan de radio en daarvan is de stekker uitgetrokken.
thx
Ja was ik vergeten, dat denk ik dus ook, maar zouden 2 metertjes een batterij leegtrekken op 4 dagen stilstaan, heb er pas last van en hij heeft een nieuwe batterij.cooperke s schreef:Ben niet bijster goed met electrics maar heeft het niet te maken dat j ze op de constante plus hebt aangesloten?
De dealer had verlies gemeten aan de radio en daarvan is de stekker uitgetrokken.
thx

- cooperke s
- Bijna verslaafd
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Begrijp ik goed dat je de meters net hebt aangesloten?
ik weet dat de originele meters van mini op de licht schakel draad die aan de radio zit word aangesloten (dus als je je licht aandoet de meters ook oplichten) en op de 12volt sigarettenaansteker voor de + deze is geschakeld als je je contact uit doet is hier de stroom vanaf dus de meters gaan uit
zo zit het bij mij volgensmij, correct me if i 'm wrong!
ik weet dat de originele meters van mini op de licht schakel draad die aan de radio zit word aangesloten (dus als je je licht aandoet de meters ook oplichten) en op de 12volt sigarettenaansteker voor de + deze is geschakeld als je je contact uit doet is hier de stroom vanaf dus de meters gaan uit
- krikkie
- 4 op een rij!
Bericht
Zal ze maar best op de sigarettenaansteker aansluiten dan??
Ze stonden er al in (jbcola's) ex r53koosie schreef:Begrijp ik goed dat je de meters net hebt aangesloten?

Zal ze maar best op de sigarettenaansteker aansluiten dan??
Onze sponsors