Ik bedoel de set met het silver/grijze rand er om heen.
Ik weet dat er veel opties zijn qua matten en dan heb je ook weer andere bevestiging maar wie kan me helpen?

Klopt ze zijn er nog,MItchell8034 schreef:Als je met je chassinr naar de dealer gaat kunnen ze precies zien welke mattenset erin hoort. Het ligt er natuurlijk aan naar welke dealer je gaat, bij de ene word je beter geholpen als bij de ander..
Succes!
Gisteren bij de dealer geweest om de mattenset op te halen. Had 'm nog een mail verzonden met jou nummer er bij en dat ik deze dan in een complete set wilde hebben. Geen probleem en kon deze gisteren halen. Kom ik daar en hebben ze dit liggen....Mini addict schreef:Klopt ze zijn er nog,MItchell8034 schreef:Als je met je chassinr naar de dealer gaat kunnen ze precies zien welke mattenset erin hoort. Het ligt er natuurlijk aan naar welke dealer je gaat, bij de ene word je beter geholpen als bij de ander..
Succes!
Ik heb vorige week ook nog een Parklane mat bij Maaral gekocht
artikel nr 51476964435 € 30,67 ex btw (automat velours voor bestuurder)
.
schnhvn schreef:Gisteren bij de dealer geweest om de mattenset op te halen. Had 'm nog een mail verzonden met jou nummer er bij en dat ik deze dan in een complete set wilde hebben. Geen probleem en kon deze gisteren halen. Kom ik daar en hebben ze dit liggen....Mini addict schreef:Klopt ze zijn er nog,MItchell8034 schreef:Als je met je chassinr naar de dealer gaat kunnen ze precies zien welke mattenset erin hoort. Het ligt er natuurlijk aan naar welke dealer je gaat, bij de ene word je beter geholpen als bij de ander..
Succes!
Ik heb vorige week ook nog een Parklane mat bij Maaral gekocht
artikel nr 51476964435 € 30,67 ex btw (automat velours voor bestuurder)
.
Ik zei waar is de grijze rand gebleven? E.e.a. zoals op de foto?
Nu gaat ie los de bestuurders mat bestellen met het nummer zoals je gaf... ben benieuwd..
Valt ook niet mee
.
Ehm ff vragen aan die Duitsers.....schnhvn schreef:hoe weet ik of daar zo'n grijze rand om heen zit?
De Panther set zoals ik die besteld had bij de dealer was helemaal zwart.
Taartje nog even wachten?
Onze sponsors