goedenmiddag, ik zou graag mijn standaard audio in de mini willen aanpassen.
heb het een en ander al gelezen op dit forum, maar heb toch een paar vragen.
heeft het veel nut om alleen de speakers te vervangen, zonder verder iets aan te passen?
dus zwaardere speakers zonder versterker?
voor past als het goed is 16.5cm en achter 6''X9'' toch? heb mooie speakers van bijvoorbeeld mac audio gezien die goed zouden moeten passen. past dit 1 op 1 of heb je er adapters voor nodig?
is het mogelijk om een versterker aan te sluiten op de standaard radio boost cd? is er bv een line out?
iemand een idee voor een kleine versterker en een goede plek in de auto?
nou wil ik ook een parrot carkit aansluiten op de radio, nu begreep ik dat dat met een iso2car stekker erg makkelijk gaat, maar dat het wel lastig gaat worden als de speakers dus zijn aangesloten via een versterker?
ik weet dat het een hoop vragen zijn, dus op voorhand Bedankt!
gr Roderik
Audio upgrade en carkit
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik zal eerst de headunit vervangen en be amazed. Ik woude ook toen bij mijn R50 de geluidsinstallatie helemaal vervangen, maar na de headunit te hebben eerst vervangen ik was zo onder de indruk van was de standaard speakers kan met een goeie processor van de Pioneer dat is ben daar bij gebleven.
De OEM radio doet de OEM speakers (geen H/K) echt geen recht. Ik denk dat de speakers output ongeveer 40% max van zijn vermogen. Jij kan altijd later verder gaan met de sound upgrade. Je grootste bottleneck is de OEM radio denk ik. Ik had de Pioneer DEH-7300BT incl BT carkit dus en 2 USB aansluitingen (een voor een achter).
hoop dat je wat aan heb,
gr
Dave

hoop dat je wat aan heb,
gr
Dave

Onze sponsors