Eindelijk na lang twijfelen toch maar eens begonnen om het Navi-prof van de Parklane sloop mini 2005
proberen in te bouwen in de pre-FL R50 One (Mijn projectje ha ha of nu ff Navi-test mini).
Complete kabelboom uit de FL Parklane uit elkaar geplozen om de Harman-Kardon set (volgt mss later nog) en
de Navi-prof. te splitsen om de set eventueel in een andere Mini te kunnen inbouwen.
Wilde natuurlijk eerst de Navi doen en dus na een dagje kabels splitsen en solderen en beetje half inbouwen
lijkt het er op dat het gelukt is. De DVD-speler ligt nog achter de stoel in test opstelling.
Als je de deur open doet dan komt eerst het Mini teken op het scherm zoals het hoort.
Alle functies werken tot nu toe en alle lampjes gaan uit op 2 na maar dat is logisch denk ik.
Het lampje van de ASC+T brand nog want dat heeft deze Mini niet.
En lampje van de remdikte indicator brand boven op de navi monitor want dat heeft de 2002 One ook nog niet.
Verder staat de km stand nu op 84.400 of zoiets dus dat is wat de Parklane als km stand heeft.
Deze 3 zaken zijn denk ik wel aan te passen door een vriendelijke dealer.

Verder moet er natuurlijk even de laatste NL-software opgezet worden dan heb je ook 3D-birdview/Perspektief.
De foto's spreken voor zich denk ik.