Ik vind het wel prettig om mijn jas, als ik lange trip maak, op te hangen aan een kledinghanger (bevestigd aan hoofdsteun). Nu past degene die ik had niet...komt tegen de deurstijl als je de stoel naar voren klapt.
Iemand enig idee waar ik een "kleine" kledinghanger kan vinden?
Groet,
Carmen
Kledinghanger
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MsParklane
- One wheel wonder
Bericht
Thnx.
@Gnoekie: bij de Prenatal waren ze uitverkocht
Dat zou wel heel mooi zijn...ik zal eens rondkijken/ navragenMaaij schreef:MINI heeft er toch ook 1?
Thnx.
@Gnoekie: bij de Prenatal waren ze uitverkocht

- horn
- Be Mini
Bericht
hoewel ik dat persoonlijk de allerallerallerburgerlijkste accessoire in een auto vind, vind je meerdere verschillende uitvoeringen als je op google 'kledinghanger auto' invoert. Daar ik niet weet hoe groot de jouwe is, kan ik niet vergelijken of ze kleiner zijn...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar een gekreukte jas en een blinkende Mini is ook zo'n slechte combi
inderdaadhorn schreef:hoewel ik dat persoonlijk de allerallerallerburgerlijkste accessoire in een auto vind

Maar een gekreukte jas en een blinkende Mini is ook zo'n slechte combi

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Helaas heeft Henkietenk wel gelijk dat beter zo'n ding kan hebben dan een gekreukt jasje.
iDD...... zit niet echt in de jasjesbranche
Burgerlijk? Ik vind het echt zo een yuppending, en inderdaad is dat bij een 3 deurs niet lastig?Nexus schreef:Hét burgerlijke accessoire
Nee maar zoiets is toch totaal niet handig bij een 3-deurs auto?
Helaas heeft Henkietenk wel gelijk dat beter zo'n ding kan hebben dan een gekreukt jasje.
iDD...... zit niet echt in de jasjesbranche
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
helaas niet, alleen de 1 serie, heb die al geprobeerd maar die past niet. Dan krijg je van die gare aftermarket dingen dus dan maar leven met kreukels. Hang nu mijn jas over de passagiersstoel als deze niet mag kreuken wanneer ik geen passagier meesjouwMaaij schreef:MINI heeft er toch ook 1?

- MsParklane
- One wheel wonder
Bericht
[quote="horn"]hoewel ik dat persoonlijk de allerallerallerburgerlijkste accessoire in een auto vind, vind je meerdere verschillende uitvoeringen als je op google 'kledinghanger auto' invoert. Daar ik niet weet hoe groot de jouwe is, kan ik niet vergelijken of ze kleiner zijn...
De mijne is degene van halfords en die past dus niet (in mijn Arosa-tje dus wel).
Wel grappig om te lezen wat een kledinghanger allemaal aan discussie los kan maken

De mijne is degene van halfords en die past dus niet (in mijn Arosa-tje dus wel).
Wel grappig om te lezen wat een kledinghanger allemaal aan discussie los kan maken

- horn
- Be Mini
Bericht
Dat kreukt al als je ernaar kijkt. Dan nog - NOOIT zo'n kolerehanger in mijn auto...
Tot je in de zomer je kneiterhippe linnen zomerpak draagt...Hans J schreef:Goed jasje kreukt niet, zo'n klerehanger, nooit zelfs niet in mijn hoogst burgerlijke zwarte golf.

Dat kreukt al als je ernaar kijkt. Dan nog - NOOIT zo'n kolerehanger in mijn auto...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors