Stoel bevestigen aan rails
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Stoel bevestigen aan rails
XXXXXXXXXXXXXX
Laatst gewijzigd door heggeschaar op 11 nov 2013, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die is dus niet compleet.
Ik denk dat dat de steun is waar ook de gordelspanner aan vast zit.
Het kan zijn dat diegene die de stoelen heeft verkocht deze steun er af heeft gehaald om op zijn aftermarket stoelen te zetten om de gordelspanner te bevestigen. Dat heb ik ook gedaan met oude stoelen (en daarna weggegooid) om Recaro Pole Positions goed te kunnen monteren met de gordelspanner (rechtsboven op de foto).
Dit is geklonken dus hier heb je niet zo maar een nieuwe steun voor, die is niet apart te bestellen.

Al zie ik op je foto op het schuim een vervanger liggen met nokje voor de gordelspanner zodat die niet gaat draaien. Ik denk dat je die er in moet zetten. Links van de rode pijl. Die lijkt mij custom made en niet origineel. Wellicht ben je niet zo technisch dat je dat zelf al gezien had
Ik denk dat dat de steun is waar ook de gordelspanner aan vast zit.
Het kan zijn dat diegene die de stoelen heeft verkocht deze steun er af heeft gehaald om op zijn aftermarket stoelen te zetten om de gordelspanner te bevestigen. Dat heb ik ook gedaan met oude stoelen (en daarna weggegooid) om Recaro Pole Positions goed te kunnen monteren met de gordelspanner (rechtsboven op de foto).
Dit is geklonken dus hier heb je niet zo maar een nieuwe steun voor, die is niet apart te bestellen.

Al zie ik op je foto op het schuim een vervanger liggen met nokje voor de gordelspanner zodat die niet gaat draaien. Ik denk dat je die er in moet zetten. Links van de rode pijl. Die lijkt mij custom made en niet origineel. Wellicht ben je niet zo technisch dat je dat zelf al gezien had

- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Dat beugeltje wat op de op het schuim ligt komt van mijn huidige stoffen stoelen af. En past helaas niet op mijn lederen stoelen.
De steun is inderdaad er afgehaald om op zijn after-market stoelen te monteren.
Wat kan ik nu het beste doen iemand tips?
De steun is inderdaad er afgehaald om op zijn after-market stoelen te monteren.
Wat kan ik nu het beste doen iemand tips?
Onze sponsors